سایبان در مشهد

💫خدمت رسانی به شما بیش از یک دهه افتخار ماست💫

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

جهتـ استعلام قیمتـ:

09304112809

09372382809

09306595485

09961666995

 

 

🔸🔹شرکت سایبان مهدی🔸🔹
🔸🔹تنها نماینده انحصاری و واردکننده سقف های متحرک ریلی ترک بصورت مستقیم از کشور ترکیه میباشد🔸🔹
🔸🔹سازه سقف ها تماما آلومینیوم و با مکانیزم لایتینگ و هدایت راه آب راه اندازی میشود🔸🔹

✨مجموعه تولیدی سایبان مهدی ( TSM ) معتبر ترین برند در عرصه ساخت سایبان های برقی و سقف های متحرک در ایران_با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در حوزه ساخت و نصب انواع سایبان متحرک_سقف های اتوماتیک_چترهای ساحلی_سقف های سیم بکسلی_سازه های متحرک و ساخت آلاچیق و کاور آلاچیق در ایران✨

💥مجموعه تولیدی سایبان مهدی TSM با بکارگیری دانش فنی مهندسی و استفاده از
بروزترین تجهیزات در ساخت انواع سایبان در جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان فعالیت مینماید💥

 

✅ پیشنهاد ویژه:

💫برای خریداری سقف های متحرک ریلی هم تراز با کیفیت کالای خارجی میتوانید طرح ترک را خریداری کنید
که با مکانیزم تسمه تایم و سیم بکسل راه اندازی و باکیفیت عالی و قیمت مناسب تر عرضه میگردد💫

 

✨شرکت سایبان مهدی✨
✨با کمک نمایندگان و مسئولین فنی مجرب قادر به تولید و اجرای پروژه های
سایبان بازویی (متریال آلومینیوم و آهن)،سایبان کالسکه ای و انواع سقف های متحرک
در سراسر کشور ایران میباشد✨

✳️سقف برقی 

🔺یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که از کمبود فضا در منزل یا محل تجاری خود رنج می‌برند استفاده از سقف برقی میباشد.

🔺این محصول دارای یک چهارچوب ثابت از جنس آلومینیوم و فولاد به همراه سقف پارچه ای یا شیشه ای متحرک است که توسط یک موتور برقی جمع و باز میشود.

🔺از سقف برقی در رستوران های روباز ، کافی شاپ ها استخر ها ، تراس ، بالکن ، آلاچیق و ویلاها استفاده میشود.

🔺سقف برقی دارای دو مدل پر طرفدار پارچه ای و شیشه ای میباشد.

🔺سقف پارچه ای آن از جنس پارچه اکریلیک و pvc و سقف شیشه ای آن از جنس شیشه دوجداره لمینت سکوریت نشکن میباشد که گزینه بسیار مناسبی برای پاسیو ، استخر ، گلخانه و سالن ها میباشد.

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

قبل و بعد نصب سایبان

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

اجرای سایبان

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🌹مجموعه ی سایبان مهدی🌹

▪️نماینده ی رسمی بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده ی سایبان های بازویی آلومینیومی در ایران

▪️طراحی،ساخت و مجری انواع سایبان با استفاده از یراق آلات آلومینیومی درجه یک و ماشین آلات فوق پیشرفته و کادری مجرب و متخصص در رسته ی ساخت سایبان های برقی و دستی

▪️مجموعه تولیدی سایبان مهدی TSM با بکارگیری از دانش فنی مهندسی و استفاده از بروزترین تجهیزات در ساخت انواع سایبان در جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان فعالیت می نماید.

■قبول سفارشات و ارسال به تمام نقاط کشور■

💥برند هایی که به ما اعتماد کرده اند:👇

☆شرکت پپسی
☆شرکت مواد غذایی و عصاره های الیت(کوپا الیت)
☆شرکت مواد گوشتی و پروتئینی پطروس
☆شرکت دمنوش های ارگانیک گل کوه
☆شرکت چای طلالو

🔴اجرای انواع خدمات:👇

🔸سقف های دستی و برقی
🔸سایبان بازویی
🔸سازه های کششی
🔸سقف و روکش استخر
🔸روکش آلاچیق
🔸سایبان تراس
🔸رووف گاردن
🔸سایبان تبلیغاتی
🔸سایبان ماشین
🔸سایبان برقی
🔸سازه های متحرک برقی
🔸سازه های متحرک دستی

⭐️سایه بان یک سقف ثابت یا جمع شونده (برقی – یا به صورت دستی ) می‌باشد که به قسمت خارجی دیواره‌‌‌های یک ساختمان متصل می‌شود. می‌توان این را نیز بیان کرد که سایبان‌ها جدا از کارکرد، یک اثر هنری می‌باشند و یک نوع المان معماری هستند که به فضای شما اعم از استخر، پارکینگ، رستوران، بالکن، تراس، تالار، ویلا،هتل…. نمایی زیبا می‌بخشند.

⭐️پارچه سایبان‌ها دارای انواع مختلفی هم چون برزنت، پلی استر یا پنبه، پی وی سی و…می‌باشند که متناسب به سلیقه و مکان و نوع سایبان از هر یک استفاده می‌شود. پارچه‌ها بعد از تعیین اندازه بر روی قاب مدنظر متصل شده و در مکان مورد نظر نصب می‌شود.

⭐️پارچه برزنت انواع مختلفی دارند که براساس جنس پارچه برزنت و نوع کاربردی پارچه برزنت به دسته‌‌‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد می‌باشد که بدلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و به دو نوع پنبه و پلی استر تقسیم می‌شود.

⭐️پارچه برزنت در عرض ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتیمتری و همینطور رنگ بندی‌‌‌های سبز، قهوه ای، خاکی تولید می‌شود و براساس نیاز کاربر در اوزان ۲۲۰ الی ۷۴۰ گرمی‌تولید می‌گردد و با اسامی‌یک لا نخ و شش لا نخ شناخته می‌شود.

🔴سایبان برقی

💠یکی از دلایل مهم استفاده از سایبان برقی به جای سایبان با مکانیزم دستی این است که همیشه انتظار مشتری از سایبان یا سقف معلق سقفی با قدرت بالا صاف و محکم میباشد که بدین منظور از فنر‌‌‌های قوی و پر تعداد در ساخت بازوها استفاده میشود که فشار زیادی به بازو‌ها و پارچه وارد میکند که سازه صاف و ترنگ باشد و همیشه سایبان در حالت دستی بسار سخت و مشقت بار جمع میشود که علاوه بر قدرت بدنی بالا زمان زیادی میگیرد که در زمان باد و طوفان بسار پر ریسک میباشد و امکان زدن خسارت به نفر اپراتور یا محیط را داراست.

💠در حالت موتورایز و برقی بودن سایبان متور با قدرت بالا در عرض ۲۰ ثانیه سایبان را باز یا بسته میکند که این کار با ریموت کنترول وایرلس و از هر فاصله ای امکان پذیر است و خطر‌‌‌های جانبی را به صفر میرساند.

💠سایبان برقی از پروفیل‌‌‌های آهنی و فلزی ساخته شده است که توسط یراق آلات مختلف به یکدیگر متصل شده اند، روشن است که کاربرد اصلی سایبان برقی در پوشش محیط و ایجاد سایه است که اگر بخواهید وضعیت آن را تغییر بدهید می‌توانید آن را با کمک یک ریموت تغییر وضعیت دهید.از نظر کیفیت سایبان برقی بسته به نوع جنس به کار رفته به عنوان سایبان آن متفاوت است.

به مدیریت:مهدی قاسمی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴سایبان بازویی

🔹دارای بازوهایی جمع شونده می باشد،در دو حالت سیستم دستی و برقی قابل اجرا است،در صورت تجهیز سایبان بازویی به موتور برقی ،
رسیور و ریموت با نام های سایبان اتوماتیک ،سایبان برقی و در صورت اضافه شدن سنسورهای هوشمند نظیر سنسور لرزش ، باد ، گرما به آن سایبان هوشمند میگویند.

🔹سایبان های بازویی TSM بصورت استاندارد بین دهنه های ۳ تا ۶ مترمربع با بازشوندگی ۲/۵ تا ۳/۵ متر قابل تولید و عرضه می باشد
برای روکش سایبان بازویی مجموعه تولیدی سایبان مهدی (TSM) از روکش دو طرف PVS کره ای ، روکش اسپانیایی و روکش نانو استفاده مینماید.

 

 

🔴انواع سایبان بازویی از نظر سیستم هدایت👇

🔹سایبان بازویی از لحاظ مکانیزم بازشوندگی و جمع شوندگی به سه بخش زیر تقسیم می شوند

✅ سایبان بازویی دستی

این نوع سایبان با کمک هندل و گیربکس بازوبست میشود

✅سایبان بازویی برقی

سایبان دستی زمانی که تجهیزاتی مانند موتور الکتریکی ریموت و رسیور به آن اضافه شود به آن سایبان برقی یا سایبان اتوماتیک می گویند.

✅سایبان بازویی هوشمند

نگامی که به سایبان برقی سنسورهای هوشمندی نظیر سنسور باد ، لرزش و گرما اضافه میشود  به آن سایبان هوشمند می گویند.

پروژه نصب سایبان های شرکت عصاره مواد غذایی الیت

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴سایبان کالسکه ای

🔹یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین نوع سایبان است چادر کالسکه ای حالت ربع دایره ای و کلاسیک دارد در رنگ های مختلف و دلخواه مشتریان با چاپ و طراحی ارائه می شود.در چادر کالسکه ای محدودیتی در استفاده از پارچه وجود ندارد.بازوهای جانبی این سایبان فنر دار و دارای گیربکس است.

🔹یک لوله گرداننده در بالای سایبان قرار دارد علاوه بر آن یک قسمت سایبان دارای گردان یا نوار است جهت جمع کردن سایبان سایبان از دو بخش عمده اسکلت و روکش تشکیل می شود.این نوع سایبان توسط مجموعه تولیدی سایبان مهدی TSM در ابعاد تا ۷ متر دهنه و با بازشو استاندارد ۱/۲۰ تا ۲ متر
قابل تولید و اجرا میباشد.

🔹روکش سایبان کالسکه ای از ۴ نمونه زیر تبعیت می کند

✅ پلی استر با روکش دو رو pvs ( اتریشی و کره ای )

✅ ترانزیت یک رو pvs ( ایرانی )

✅ بنر ۱۳ انس استار کره

✅ پارچه راه راه با طرح های مختلف

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴سایبان مغازه

🔹امروزه سایبان بعنوان امری واجب برای مغازه محسوب می شود غیر از ایجاد سایه ، یک سایبان باعث کاهش دما و خنک ماندن هوای داخل مغازه می شود. سایبان مغازه در دو حالت دستی و برقی با طرح ها و مدل های مختلف ارائه میشود شما میتوانید متناسب با فضا و شرایط آب و هوایی از هر یک از محصولات TSM بعنوان سایبان مغازه استفاده کنید.

🔴مزایای استفاده از سایبان مغازه

✅جلوگیری از ورود نور و گرمای آفتاب به داخل مغازه
✅جلوگیری از فاسد شدن موادغذایی موجود در مارکت ها
✅ایجاد یک فضای خنک در زیر سایبان
✅امکان انتخاب رنگ بر اساس سلیقه و نوع دکور مغازه
✅امکان چاپ لوگو توسط چاپخانه گروه فنی TSM
✅امکان اتصال سیستم برقی سایبان
✅امکان اتصال حسگر به سایبان جهت اتوماتیک کردن آن

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴سایبان چتری

🔹سایبان چتری نوعی سایبان قابل حمل است که گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فضاهای باز مانند کافی شاپ ، رستوران ، استخرها
روف گاردن و … می باشد و در دو نوع پایه وسط و پایه کنار با قطر های ۲ الی ۶ متر قابل تولید می باشد.قیمت آن متناسب با نوع متریال و سایز آن
و همچنین سیستم برقی یا دستی بودن آن متفاوت می باشد.

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴سایبان روف گاردن

🔹امروزه استفاده از پشت بام به عنوان فضایی جهت پرورش گل و گیاه بسیار رایج میباشد سایبان از گیاهان در مقابل بارش های شدید و گرمای خورشید محافظت میکند .همچنین با ایجاد یک حریم خصوصی فضا را از دید دیگر ساختمان محفوظ نگه میدارد .داشتن یک فضای مسقف در روف گاردن با امکان نور پردازی این مکان را برای شما ایجاد میکند تا در هر فصلی و در هر زمانی بتوانید از حضور در آنجا لذت ببرید .

🔴چه نوع سایبانی برای روف گاردن مناسب است ؟

🔹بطور کلی از تمامی محصولات تولیدی سایبان مهدی TSM میتوانید بعنوان سایبان روف گاردن استفاده کنید متناسب با فضایی که در اختیار است و اینکه
آیا امکان نصب سایبان دیواری را دارید یا نیاز به سایبان پایه دار میباشد از هر یک از محصولات ما میتوانید استفاده کنید

بهترین کار دریافت مشاوره قبل از خرید می باشد
09304112809
09306595485

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴سقف برقی

🔹یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که از کمبود فضا در منزل یا محل تجاری خود رنج می‌برند استفاده از سقف برقی میباشد این محصول دارای یک چهارچوب ثابت از جنس آلومینیوم و فولاد به همراه سقف پارچه ای یا شیشه ای متحرک است که توسط یک موتور برقی جمع و باز میشود.

🔹از سقف برقی در رستوران های روباز ، کافی شاپ ها استخر ها ، تراس ، بالکن ، آلاچیق و ویلاها استفاده میشود.سقف برقی دارای دو مدل پر طرفدار پارچه ای و شیشه ای میباشد سقف پارچه ای آن از جنس پارچه اکریلیک و PVP و سقف شیشه ای آن از جنس شیشه دوجداره لمینت سکوریت نشکن میباشد که گزینه بسیار مناسبی برای پاسیو ، استخر ، گلخانه و سالن ها میباشد.

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴سایبان دو طرفه

🔹سایبان دو طرفه متشکل از دو سایبان که به صورت موازی قرار گرفته اند و یک پایه آلومینیومی مستحکم به همراه موتور سایبان تشکیل شده است. از این مدل سایبان برای فضاهایی که امکان نصب سقف برقی یا سایبان دیواری را ندارند بسیار استفاده میشود.

🔹این سایبان با ایجاد سایه بیشتر توسط دو بال خود پر طرفدار میباشد.یکی از نکات مثبت آن مستقل بودن هر بال از دیگری میباشد بدین معنی که جداگانه میتوانید هر بال را جمع یا باز کنید.

شماره تماس:
09304112809
09306595485

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴سایبان فول باکس

🔹سایبان باکسی به دلیل ظاهر زیبا طرفداران بسیاری دارد.سایبان فول باکس از سایبان شما در مقابل آسیب های ناشی از باد و باران و برف و اشعه خورشید جلوگیری میکند.

🔴مشخصات این سایبان

🔹دارای کاور دو کاور آلومینیوم میباشد که بعد از جمع شدن،تمام متعلقات سایبان در آن قرار میگیرد قابل سفارش از عرض۲/۵ متر تا ۵ متر میباشد.مورد استفاده در باغ ها، ویلاها، رستوران ها و مغازه ها در هنگام باز و بسته شدن بیصدا میباشد قابلیت تنظیم زاویه سایبان بر اساس نیاز شما وجود دارد.
گروه فنی مهندسی سایبان مهدی TSM با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع سایبان ها با بهترین متریال روز دنیا

شماره تماس:
09304112809
09306595485

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴روکش استخر اتوماتیک

🔹شما میتوانید با استفاده از ریموت کنترل به راحتی  روکش استخر را باز و بسته کنید این روکش ها از ایمنی بالایی برخوردار هستند.
دو مدل پارچه با نام های پلی اتلین ، pvs موجود میباشد که شما میتوانید با تهیه هرکدام از آنها مشکل روباز بودن استخر خود را برطرف کنید.

🔴اطلاعاتی درباره این دو نوع پارچه

✅ کاور استخر پلی اتلین

🔹بیشترین مقاومت در برابر اشعه نور خورشید مقاوم در برابر مواد شیمیایی موجود درون استخر نصب بر روی دستگاه های اتوماتیک و دستی
در ساخت آن کمی مواد شیمیایی استفاده شده است سرعت تبخیر آب را کاهش می‌دهد قیمت مناسبی دارد نصب آن در سریع ترین زمان انجام میشود.

✅ کاور استخر pvs

🔹از این کاور در ۴ فصل سال میتوان استفاده کرد تا وزن ۱۵ کیلوگرم را به راحتی تحمل میکند نصب در سریع ترین زمان ممکن انجام میشود طول عمر بالا نسبت به کاور پلی اتلین کاهش پیدا کردن مصرف انرژی در ساخت آن مقدار کمی مواد شیمیایی استفاده شده است کاهش زمان تبخیر آب استخر

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴سازه کششی

🔹نوعی سایبان است که از معماری خاصی برخوردار است در صنعت معماری یک فرم سقف مهیج موجود هست که ساخت آن به روش سنتی تقریبا غیرممکن خواهد بود این طرح های باور نکردنی توسط فناوری ساختار پارچه ای کششی صورت میگیرد.

🔹نام های دیگر سازه کششی شامل معماری پارچه کششی معماری پارچه ، ساختار کششی و … میباشد سایبان کششی از انواع سایبان های کاربردی است که در رزومه تولیدات تولیدی سایبان مهدی میباشد چون سازه سایبان کششی به گونه ای طراحی شده که همواره ثابت میباشد و اکثرا از پارچه های ضدآب و مقاوم در برابر باران و آفتاب استفاده میشود.

🔹جدا از ظاهر زیبا و منحصر بفرد آن نمونه ای از سایبان ثابت و همیشگی است و نیازی به جیم شدن ندارد جنس پارچه سایبان کششی نانو و ضدآب است و به هیچ وجه باران در آن نفوذ نمی‌کند و  گرد و خاک هم به همین شکل قابلیت نفوذ به آن را ندارد و همینطور اشعه آفتاب و نور توانایی نفوذ به آن را ندارد.

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴پنجره های گیوتینی،متحرک شیشه های ۱۰ میلی متری مقاوم و نشکن،فریم فلزی و ریل های فولادی

🔹محصولی فوق العاده خاص و لاکچری

🔴مناسب:

✅فروشگاه های تجاری عظیم
✅تراس یا بالکن منازل مسکونی
✅دیواره های آلاچیق
✅دیواره های استخر
✅دفتر کار
✅فضاهای باز کافه رستوران و فود کورت

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴رنگ بندی متنوع برای روکش سایبان

🔹شما با خیالی آسوده میتوانید سایبانی با رنگ دلخواه خود که همخوانی با محیط اطراف سایبان داشته باشه تهیه و خریداری کنید.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴حفاظت از سایبان در مقابل برف و باران

🔹نشستن برف بر روی سایبان به علت وزن زیاد می تواند باعث آسیب به چهارچوب یا پاره شدن سایبان شود در نتیجه در صورتی که از سایبان خود در زمستان استفاده نمیکنید آن را جمع کنید.تنظیم شیب سایبان باید به گونه ای باشد که آب در آن جمع نشود در زمان بارش برف بهتر است با یک جارو یا برس نرم
برف روبی انجام دهید.یکی از مزیت های سایبان سنسور دار جمع شدن خودکار آن در مواقع باد و باران و برف میباشد.

🔴چگونه طول عمر سایبان خود را افزایش دهیم ؟

✅از تجمع خاک و گل بر روی سایبان جلوگیری کنید
✅در فواصل مشخص سایبان خود را بشورید
✅عدم توجه به نظافت سایبان میتواند باعث
✅پوسیدگی پارچه سایبان و در نهایت پاره شدن آن شود
✅از آویز کردن اجسام سنگین مانند گلدان
✅از چهارچوب سایبان خودداری کنید
✅در هنگام عدم استفاده از سایبان آن را جمع کنید تا آسیبی به آن وارد نشود.
✅استفاده از هرگونه وسیله با گرمای بالا مانند کباب پز یا روشن کردن آتش در زیر سایبان میتواند باعث سوختگی پارچه و در نهایت آسیب به سایبان شود
✅در زمان قطع برق از با فشار بستن سایبان خودداری کنید.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

سایبان چتری , سایبان مغازه , سایبان بالکن , قیمت سایبان دستی ماشین , سایبان ارزان قیمت , قیمت سایبان پارکینگ خودرو , قیمت سایبان ماشین متحرک , قیمت سایبان چتری ماشین , سایبان در مشهد ,  سقف برقی در مشهد , سایبان بازویی در مشهد , سایبان برقی در مشهد , سایبان خودرو در مشهد , سایبان در مشهد , سقف برقی در مشهد , سایبان بازویی در مشهد , سایبان برقی در مشهد , سایبان خودرو در مشهد , سقف متحرک در مشهد , پنجره های گیوتینی در مشهد , پوشش آلاچیق در مشهد , روکش استخر در مشهد , سایبان حیاط , سایبان کافی شاپ , سایبان رستوران , سقف اتوماتیک در مشهد , چتر های ساحلی در مشهد، , سقف های سیم بکسلی در مشهد , سازه های متحرک در مشهد , ساخت آلاچیق در مشهد , کاور آلاچیق در مشهد ,