Address & Contact

Our Address

مشهد

Telephone

گروه جوشکاری سازندگان برتر

♻️این واحد در شرایط فعلی در حال برنامه ریزی جهت تولید و راه اندازی خطوط تولید طیف گسترده تری از دستگاه ها و ماشین آلات جوشکاری می باشد و اکنون در راستای عرضه محصولات و خدمات خود به سراسر ایران و کشور های خارجی اقدام به راه اندازی پایگاه ارتباطی و اطلاعاتی اینترنتی نموده است تا ظرفیت های لازم در این زمینه فراهم گردد و امکان ارائه خدمات از طریق این درگاه برای مشتریان محترم میسر شود.

♻️رشد و پیشرفت این مجموعه در عرصه تولید موجب شد که موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2008 در زمینه مدیریت کیفیت در ساخت، تولید و خدمات پس از فروش دستگاه ها و ترانس های جوشکاری گردد و به جرات می توان گفت تولیدات این شرکت نسبت به تولیدات مشابه، دارای کیفیت، دوام و استحکام بی نظیر است و حتی قابل مقایسه با ترانس های مشابه خارجی از قبیل مدل میلر آمریکا و دکا ایتالیا می باشد.

♻️لازم به ذکر است که این واحد در شرایط فعلی در حال برنامه ریزی جهت تولید و راه اندازی خطوط تولید طیف گسترده تری از دستگاه ها و ماشین آلات جوشکاری می باشد و اکنون در راستای عرضه محصولات و خدمات خود به سراسر ایران و کشور های خارجی اقدام به راه اندازی پایگاه ارتباطی و اطلاعاتی اینترنتی نموده است تا ظرفیت های لازم در این زمینه فراهم گردد و امکان ارائه خدمات از طریق این درگاه برای مشتریان محترم میسر شود.

هدف ما ؛

قیمت مناسب ، کیفیــت بالا ، خدمات به موقع

♻️شرکت با هدف خدمت به صنعت جوش کشور با نیروهای متخصص تشکیل شد و امروز به حمد خدا پس از گذشت سال ها کار مداوم و تلاش بی نظیر توانسته ایم ضمن کسب عنوان اولین شرکت متخصص جوشهای اینورتری در این زمینه به تخصص بسیار بالایی دست یابیم ، بطوریکه در آینده ای بسیار نزدیک توانایی فتح بازارهای جهانی را ادعا خواهیم کرد .

♻️بر این اساس رئوس خط مشی شرکت را به شرح ذیل اعلام می نمایم :

♻️کنترل و بهینه سازی مصرف انرژی
♻️افزایش سطح دانش و توانمندیهای فنی و تخصصی پرسنل
♻️بهبود مستمر فرآیندها در جهت افزایش رضایت مشتریان
♻️تخصیص بهینه منابع در جهت افزایش راندمان تولید و حفظ و بهبود کیفیت محصول
♻️مدیریت هزینه ها و کاهش قیمت تمام شده

♻️اینجانب ضمن تعهد به پیروی از الزامات قانونی مرتبط، تحقق اهداف فوق و بازنگری دوره ای در جهت بهبود مستمر اثر بخشی ، این خط مشی را در دسترس عموم قرار داده و انتظار دارم که با درک آن توسط همکاران و طرفهای ذینفع تحقق این امر میسر گردد.

⚡️کاربردهای تکنولوژیکی جوشکاری

🔰اتصال: شامل اتصال مواد مختلف که لزوماً هم‌جنس هم نبوده و یا اینکه دارای پوشش باشند. به عنوان مثال اتصال ورق‌ها مانند ورق گالوانیزه که تاثیر بسیاری نیز بر قیمت ورق گالوانیزه دارد.

🔰بازسازی عیوب قطعات ریختگی یا ماشین‌کاری شده

🔰بازسازی قطعات فرسوده و مستهلک: برخی قطعات مورد استفاده در صنایع مختلف مانند صنعت راه‌سازی‌، صنعت نفت، خودروسازی و راه‌آهن ممکن است به مرور زمان دچار استهلاک شوند. یک مثال در این رابطه می‌تواند غلتک‌های خط ماشین‌های ساخت اسلب باشد. این غلتک‌ها به مدت زیادی با مذاب فولاد سروکار دارند و از طرفی در تماس با سیستم خنک‌کننده مثل آب هستند. درنتیجه امکان ترک ترک شدن سطح آن‌ها وجود دارد.

🔴روش های اصلی جوشکاری:

🔹جوشکاری در حالت جامد
🔹جوشکاری مقاومتی
🔹جوشکاری با گاز اکسیژن
🔹انواع متفرقه جوشکاری
🔹سایر روش های متفرقه …

💠اصول جوشکاری آهن

🔸برای اینکه عملیات جوشکاری به نحو احسن انجام شود بایستی اصول آن به درستی رعایت شود. برخی از اصول جوشکاری آهن طبق استاندارد بین‌ المللی به قرار زیر می باشد.

🔸آهن بایستی در حین جوش زدن و قبل از آن بنا به نوع جوش، گرم یا خنک شود.

🔸استفاده از یک محدوده دمایی به هنگام جوش زدن یعنی بین ۶۵ تا ۲۶۰ ممنوع است و این میزان دما برای آهن خطرناک به شمار رفته و جوشکاری را دشوار می ‌کند.

🔸قبل از اقدام به جوشکاری، آن قسمت ‌هایی که قرار است جوش بخورند را در محدوده دمایی بین ۲۶۰ تا ۶۴۹ درجه سانتیگراد برسانید.

🔸بخش ‌هایی از آهن که نزدیک به محل جوش هستند بایستی خنک باشند. دقت داشته باشید که خنک باشند نه سرد. اگر در حین کار ناگهان آن بخش ‌ها سرد شدند به وسیله دستگاه جوش آن ها را به دمای مورد نظر برسانید.

🔸محلی که به تازگی جوش خورده باید به اندازه‌ ای خنک شود که بتوان به آن دست زد. اگر بیش از حد داغ بماند کار را خراب می‌ کند و اگر خیلی سرد شود نیز ممکن است باعث شکسته شدن محل جوش بشود. هر نوع آهن برای جوش چه قبل، در حین و بعد از کار به یک محدوده دمایی خاص نیاز دارد.

🔸برای گرفتن درزها در آهن از تکه‌ های آهن استفاده کنید و آن ها را در محل درز جوش بزنید.

🔸برای اجتناب از گرم نشدن بیش از حد نواحی نزدیک به محل جوش، قسمت ‌هایی از آهن را که قرار است به هم جوش بخورند را با جوش ‌های ریز به طول ۲.۵ سانتیمتر وصل کنید. به وجود آمدن درزها و شکاف‌ ها در محل جوش امری طبیعی و اجتناب ناپذیر در جوشکاری آهن است. بنابراین می ‌توانید بعد از پایان عملیات جوشکاری از انواع درزگیرها برای نفوذناپذیر شدن محل جوش به آب استفاده کنید.

مدیریت:آقای محمد رضایی

 

جوش سلولزی چیست , کانال تلگرام انجمن جوش ایران , گروه تلگرامی مهندسی متالورژی , اینورتر سلولزی , انواع الکترود سلولزی , کانال تلگرام مهندسی جوش ,