گروه ساختمانی چوبپا

? دکوراتور سازه های فلزی ،چوبی و شیشه

? نرده یا جان پناه نوعی سازه از جنس فلز ، سنگ ، چوب ، شیشه و گاها از کائوچو میباشد که در گذشته به عنوان حائلی بین انسان و پرتگاه ( راه پله ، تراس یا بالکن ، پشت بام ) قرار میگرفت که هدفی جز محافظت از جان افراد نداشت اما در سالهای گذشته علاوه بر محافظت نقش پر رنگی در زیبایی ساختمان ایفا کرده و هم اکنون به یک سازه دکوراتیو تبدیل گردیده است

? راه پله چیست؟

در حالتی که پلکان در یک فضای بسته ساخته شود به آن راه پله گفته می شود. راه پله یکی از اجزای اصلی ساختمان و به عنوان عاملی جهت جابه جایی در طبقات شناخته می شود .قطعاً مانند هر یک از دیگر اجزای بنا استانداردهایی در مورد احداث راه پله هم وجود داردکه با رعایت ابعاد آنها نکات اجرایی به بهترین شکل وجود خواهد داشت.

? انواع نرده :
  • نرده استیل
  • نرده آلومینیومی
  • نرده چوبی
  • نرده سنگی
  • نرده سیمانی ( نرده بتنی )
  • نرده استیل همراه با شیشه ( نرده شیشه ای )
? نقش نرده چوبی در دکوراسیون داخلی

یکی از انواع نرده راه پله که برای فضای داخلی بسیار مناسب بوده، استفاده از نرده چوبی و نقش نرده چوبی در دکوراسیون داخلی است.
چوب به دلیل نوع متریال و ویژگی های منحصر به فرد در همه فضاها به بهترین شکل ظاهر می شود. آنچه در مورد نقش نرده چوبی در دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، ترکیب متریال و قرار گیری آنها در کنار چوب است.

? در صورتی که در منزل نرده راه پله چوبی دارید. در صورتی که برای پله هم از چوب استفاده کنید. ترکیب بسیار زیبایی به وجود می آید. راه رفتن و قدم زدن روی چوب فضا را برای شما جذاب تر می کند

? در صورتی که از استیل در کنار نرده چوبی استفاده کنید و پله شما دارای انحنا یا قوس باشد. دکوراسیون کلاسیک را به خانه خود آورده اید. این شما هستیدد که باید تشخیص دهید چه ترکیبی به نرده چوبی شما می آید.

پله هایی که از جنس چوب هستند. و نرده چوبی آن ها را محافظت می کند. می توان با فرشی زیبا جذاب تر کرد. قرار دادن فرش باریکی که روی راه پله جاری است، زیبایی راه پله و همینطور دکوراسیون منزل شما را افزایش می دهد.

در خانه های دوبلکس و یا چند طبقه به جهت جابجایی بین طبقات راه پله در فضای داخلی به کار برده می شود. راه پله چوبی از پر طرفدارترین متریال مورد استفاده در فضای داخلی خانه است. نکته بسیار مهمی که در نقش نرده چوبی در دکوراسیون داخلی وجود دارد، استفاده از نرده راه پله است.

? راه پله و نرده چوبی

زمانی که نرده راه پله چوبی در خانه دارید، بد نیست اگر برای پله هم از متریال چوب استفاده کنید. راه رفتن و قدم زدن روی چوب و حس متریال زنده، فضا را برای شما دلنشین می کند.

راه رفتن و قدم زدن روی چوب و حس متریال زنده، فضا را برای شما دلنشین می کند. در نتیجه نقش نرده چوبی در دکوراسیون داخلی بیشتر نمود میکند.

? فلز در نرده راه پله چوبی

ترکیب فلز در نرده راه پله چوبی می تواند جذابیت آن را افزایش دهد. زمانی که از فلز ساده و بدون تزیین در ترکیب با نرده چوبی استفاده می کنید، سبک مدرن را پیش گرفته اید. رنگ طوسی فلز بدون رنگ می تواند ظاهر مینیمال خانه را بیشتر کند.

? ترکیب فلز در نرده راه پله چوبی می تواند جذابیت و نقش نرده چوبی در دکوراسیون داخلی را افزایش دهد.

نرده های فلزی در کنار راه پله چوبی اگر با تزیینات بیشتری بوده و یا دارای انحنا باشد، سبک کلاسیک را تقویت می کند. پیشنهاد می کنیم ظاهر و متریال نرده و راه پله را مطابق سبک دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید.

? ترکیب شیشه و چوب در نرده

نرده راه پله چوبی را می توانید در ترکیب با شیشه هم به کار ببرید. در این صورت شیشه در قسمت پایینی و تا سطح رویی نرده نقش محافظت را ایفا می کنند و به دلیل پوشش یکدست تری که دارند، خطر سقوط وسایل و یا اجسام را کاهش می دهند. زمانی که از شیشه در ترکیب با نرده راه پله چوبی استفاده می کنید، باید قطعاتی با اندازه مشخص از شیشه در کنار هم قرار گیرند تا احتمال شکستن و آسیب های احتمالی کاهش یابد.

مدیریت : آقای علیرضا امامی

پارتیشن چوبی مدرن , نمای پنجره های قشنگ ساختمان , مدل درب فلزی ورودی ساختمان , پارتیشن چوبی ثابت , طراحی ورودی خانه ویلایی , پارتیشن مدرن , پارتیشن خانگی متحرک , مدل درب ورودی مغازه ,