درب و پنجره کیوان در گیلان

با 20 سال سابقه درخشان در تولید درب و پنجره

با مدیریت آقای کیوان حیدری

جهت خرید و سفارش میتوانید از طریق شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید

 

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

درب وپنجره UPVC

درب و پنجره upvc ضمانت ۱۵ساله کارخانه بهمراه۱۰سال بیمه
درب و پنجره کیوان تولید کننده و نصب و پخش انواع درب و پنجره دو جداره و پنجره های upvc با بهترین کیفیت و قیمت عالی ارسال به سراسر کشور

🔰 مزایای استفاده از پنجره upvc چیست؟

عملکرد و دوام عالی upvc در طولانی مدت ثابت شده است و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد که آن را مناسب برای پنجره‌های شما کرده است. هم‌چنین برای بازده حرارتی، عایق صدا و نیز هزینه‌ها مناسب تشخیص داده شده است. برای بخش های بزرگتر از تقویت فولاد گالوانیزه برای بهبود قدرت و دوام استفاده می‌شود. می‌توانید مطمئن باشید که حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی به دلیل کیفیت و طبیعت upvc دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد.

🔴 مزایای upvc

💠 هزینه پایین: upvc به طور قابل توجهی ارزان‌تر از آلومینیوم و چوب است و مزایای بیشتری را ارائه می‌دهد. هزینه‌ها می‌توانند بسته به کیفیت و ویژگی‌های پنجره‌ها متفاوت باشند، اما با انتخاب یک پنجره upvc می‌توانید قیمت بسیار ارزان‌تری را انتظار داشته باشید.

💠 عدم نیاز به نگهداری و مراقبت: گرایش این مواد به سمت مواد محبوب و عمومی بوده بنابراین نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند. به غیر از تمیز کردن در داخل و اطراف فریم آن هم فقط چند بار در سال شما نیاز به مراقب زیاد از پنجره نخواهید داشت. بر خلاف چوب شما در آن هیچ نشانه‌ای از آسیب‌های ناشی از آب و هوا و پوسیدگی مشاهده نمی‌کنید به دلیل ماهیت بسیار باتجربه‌ای که مواد دارند. upvc هم‌چنین عایق صدا بوده و مطالعات نشان می دهد که می‌تواند صدای خارج را تا 70٪ کاهش دهد.

💠 عملکرد عالی: پنجره‌های upvc انرژی بسیار کارآمدی دارند، بنابراین نصب آن‌ها واقعا می‌تواند به کاهش هزینه های گرمایش شما کمک کند و محیط شما را گرم نگه دارد. با توجه به انعطاف پذیری، قدرت و قابلیت اطمینانupvc می‌توان به آن اعتماد کرد تا امنیت خانه شما را تامین کند.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

درب و پنجره آلومینیومی

درب و پنجره آلومینیومی با ضمانت مادام العمر در تغییر رنگ

تولید انواع درب و پنجره آلومینیومی دوجداره و تک جداره

⚡️ درب و ٖپنجره دوجداره آلومینیومی یا درب و پنجره‌های ساخته شده از پروفیل‌های آلومینیومی، نوعی از درب و پنجره‌ها هستند، که از گذشته تا زمان حال مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در واقع درب و پنجره آلومینیومی یکی از انواع قدیمی پنجره‌ها به حساب می‌آید، که نسل اول آن در زمان گذشته طرفداران بسیاری داشته است.

🔻ویژگی‌های مثبت پنجره‌های آلومینیومی چیست؟

💠 پنجره‌ دوجداره آلومینیومی نسبت به سایر انواع پنجره‌ها برتری‌هایی دارد. پروفیل پنجره‌ دوجداره آلومینیومی مانند پنجره یو پی وی سی، شیمیایی نیستند و جزئی از طبیعت به حساب می‌آیند.

💠 آلومینیوم بدون شک قوی‌ترین فلز در دسترس امروز بر روی زمین است. پنجره‌های آلومینیومی قادر به نگهداری از پنل‌های شیشه‌ای بزرگ هستند.

💠 همچنین پنجره‌هایی که از جنس پروفیل آلومینیوم تولید می‌شوند، با توجه به ویژگی مقاومت در برابر خوردگی‌شان، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی بعد نصب دارند. این نوع پنجره‌های دارای طیف رنگی وسیع و متنوعی هستند و با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آیند.

💠 به علاوه، پروفیل پنجره آلومینیومی معمولا قوی و پایدار هستند و قادر به مقاومت در برابر شدیدترین عناصر و تغییرات جوی می‌باشند. این پنجره‌ها دارای انعطاف‌پذیری فراوانی هستند و می‌توان آن‌ها را برای پنجره‌هایی با ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی کرد. همین موضوع باعث محبوب شدن این پروفیل در بین معماران و طراحان ساختمان شده است.

💠 پروفیل‌های آلومینیومی برای پنجره‌ها، فریم‌های باریک‌تری در مقایسه با پروفیل‌های UPVC دارند و باعث می‌شوند نور بیشتری از پنجره به خانه وارد شود و این موضوع در زیباسازی و نورگیری فضای داخلی خانه موثر است.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

توری پلیسه و مگنتی

توری پلیسه و مگنت ۱سال ضمانت تعویض
توری ضد حشرات آنتی باکتریال و ضد آب  گروه تولیدی و صنعتی درب و پنجره کیوان تولید کننده، نصب و اجرای انواع توری درب و پنجره ضد آب در آمل

⚡️ توری پلیسه مگنتی مدلی دیگر از انواع توری‌ پنجره می‌باشد. عموماً مشتریان از این محصولات توری برای جلوگیری از به هدر رفتن گرمای درون فضای داخلی در زمستان و همچنین جلوگیری از خارج شدن سرمای فضای داخلی در تابستان بهره می‌برند. نکته جالب این است، خرید و نصب توری پلیسه مگنتی در قاب هر پنجره می‌تواند به راحتی تا ۷۵ درصد موجب کاهش مصرف انرژی در محیط داخلی شود.

⚡️ از ویژگی‌های فوق العاده‌ی این محصول می‌توان به خودکار بودن باز و بسته شدن آن اشاره کرد، به این معنی که پس از ورود و یا خروج با توجه به خاصیت مغناطیسی بودن آن توری خود به خود بسته می‌شود. بیشترین کاربردی که عامل محبوبیت انواع مختلف توری‌ها در بین مصرف کنندگان شده است جلوگیری از ورود حشرات موذی در زمان باز بودن پنجره‌ها به دلیل تعویض هوای داخلی به درون خانه است.

🌀 مزایای توری مگنتی پنجره

🔸 شستشوی آسان توری پنجره و قابلیت جداسازی آن در مدل دبل فریم یا توری مگنتی پنجره
🔸 بسته شدن خودکار توری به سبب به کارگیری از قفل مگنتی
🔸 قابلیت نصب بر روی همه درب و پنجره‌ها
🔸 قابلیت جمع شدن توری و اشغال فضای کم
🔸 عمر بسیار بالا و مقرون به صرفه بودن
🔸 ضد اشتعال به دلیل جنس توری
🔸 مقاوم در برابر تغییرات دمایی
🔸 ساخت و نصب سریع
🔸 تعمیر و رگلاژ آسان
🔸 عدم زنگ‌زدگی
🔸 تنوع رنگ بالا

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

شیشه دوجداره

⚡️ شیشه دوجداره قابی است که از دو یا چند لایه شیشه موازی هم تشکیل شده‌. بین دو شیشه فاصله‌ای چند میلی‌متری قرار دارد. این فضای خالی معمولاً با هوای خشک یا گازی بی‌اثر مانند گاز آرگون پر می‌شود. تفاوت اصلی شیشه دوجداره با یک شیشه ساده در همین فضای خالی است. این فضای پر شده از گاز، اجازه انتقال و جابجایی گرما و سرما را نمی‌دهد. و به دلیل عدم هدایت دما و صدا، شیشه مانند یک عایق بین محیط داخلی و خارجی عمل می‌کند.

🔰 ویژگی های شیشه دو جداره:

🔸 ایمنی بالا نسبت به نمونه تک جداره ( بخصوص در نمونه سکوریت که نمونه نشکن است)
🔸 جلوگیری از نفوذ گرد و غبار
🔸 عایق صوتی تا ۳۰ دسی بل
🔸 عایق رطوبتی
🔸 عایق حرارتی
🔸 کاهش مصرف انرژی تا ۴۵ درصد
🔸 جلوگیری از نم زدگی
🔸 ضد اشعه UV (در نمونه پوشش دار یا لمینیت)

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

توری آلومینیومی

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، ضرورت استفاده از توری پنجره‌ ها بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. با باز کردن پنجره ها ورود حشرات آرامش ما را از بین می برد. برای حل این مشکل راه حل آسانی وجود دارد و آن استفاده از توری پنجره است.توری‌های آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی توری‌هایی قدیمی هستند که برای پنجره‌های آلومینیومی یا آهنی به کار گرفته می‌شوند.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درب و پنجره دوجداره در گیلان , تولید درب و پنجره upvc کیوان در گیلان , تولید انواع درب و پنجره تک و دو جداره , گروه صنعتی درب و پنجره کیوان در گیلان , انواع درب و پنجره upvc , قیمت انواع درب و پنجره تک و چند جداره در گیلان , درب و پنجره کیوان در گیلان ,