Address & Contact

Our Address

هرمزگان ، بندر لنگه

گروه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی زیتون 

? طراحی و اجرای کلیه سازه های چوبی MDF در سبک های مدرن و کلاسیک

? اداری ، مسکونی ، تجاری

? دیوارپوش های MDF ، PVC

? سرویس خواب و تخت و کمد و تختخواب های کم جا

? اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می کنید. سپس بر‌اساس خواسته های شما و نوع بسته‌طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود

? طراحی دکوراسیون داخلی امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصین امر انجام گیرد. ما سال‌هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون منازل، ادارات و… فعالیت داریم و توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم

? پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند. سهم بیشتر این حس آرامش از طریق بینایی تامین می شود. در این نقل و انتقال، عناصر و عوامل بسیاری از جمله محیط و فضاهای پیرامون انسان مانند: رنگ، فرم و مدل ، نحوه چیدمان ،گل و گل خانه ، جریان هوا ، صدا و نور از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. ارتباط محیط واین عناصر فضاهای پیرامونی، باسلامت تن و روان، رشد و شکوفایی حقیقتی اثبات شده است.

?انتخاب کمد دیواری?

? مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب یک کمد دیواری باید به اون توجه کرد میزان کیفیت کمد دیواری است.
? همانطور که گفته شد سعی کنید بهترین متریال موجود رو برای ساخت کمد دیواری در نظر بگیرین. شاید در ابتدا هزینه‌ زیادی رو متقبل بشید اما از صرف هزینه‌های ریز و درشت که بعدا ممکنه براتون پیش بیاد جلوگیری می‌کنین. از جمله متریال خوب برای ساخت کمد دیواری می‌توان به ام دی اف، های گلاس و … اشاره کرد.

?طراحی کمد?

?برای طراحی کمد دیواری متناسب با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتون، در انتخاب رنگ و طرح دقت لازم رو به خرج بدین. چون هر چقدر هم که کمد لباس زیبا و شیک ساخته شده باشه اما با سبک دکوراسیون داخلی فضا همخوانی نداشته باشه حس خوبی رو به بیننده القا نمی‌کنه.
?همچنین در طراحی کمد لباس اندازه‌گیری‌ها رو با دقت بالا انجام بدین. سعی کنین قبل از خرید کمد جای اون رو در اتاق مشخص کنین تا کمد دیواری شما بزرگتر یا کوچکتر از حد معمول نباشه.
?فضای داخل کمد دیواری: ممکنه همه‌ی فضای موجود در داخل کمد دیواریتون برای آویزون کردن لباس‌ها مورد استفاده قرار نگیره. از این رو می‌تونید با پارتیشن بندی مناسب از بخشی از فضای داخل کمد دیواری برای قرار دادن وسایلی مانند کیف، کفش، کتاب و … استفاده کنیم.

?کاربرد کابینت در آشپزخانه?

?کابینت ها در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی ، لوازم پخت و پز و ظروف به کار می روند .
?امروزه ، مثلث کار که شامل : یخچال ، گاز و سینک ظرفشویی می باشد در کابینت ها جاسازی شده و فضای بین آنها توسط کابینت ها پر می شود .
?با طراحی و اجرای صحیح کابینت ها ، می توان از میزان فضای موجود در آشپزخانه بهترین و مفیدترین استفاده را انجام داد و آسایش و رفاه کاربران را تامین کرد .

?انواع کابینت ?

?کابینت ها با انواع مواد اولیه و خام تولید می شوند . کابینت ها می توانند از فلز ، چوب ، ام دی اف ( معمولی ، های گلاس ، پی وی سی ) و یا ترکیبی در بدنه و یا در ساخته شوند .

?البته کابینت ها را می توان با توجه به نوع کاربرد آنها به دو نوع کابینتهای آشپزخانه و سرویس بهداشتی تقسیم کرد .
? در صورتی که کاربرد آنها در سرویس بهداشتی باشد ، باید جنس آن ضد آب بوده و در برابر نفوذ رطوبت مقاوم باشد .

مدیریت : آقای داوود خرمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی , رشته طراحی دکوراسیون داخلی , درآمد شغل طراحی دکوراسیون داخلی , تیم طراحی دکوراسیون داخلی , نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی , مراحل طراحی دکوراسیون داخلی , بازسازی و طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی پذیرایی ,