Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

برق کاری ساختمان و اجرای سیستم های حفاظتی باقری در تهران

?اجرای برقکاری ساختمان در تهران

?نصب و اجرای آیفونن تصویری

?نصب و اجرای دوربین مداربسته ، دزدگیر اماکن ، آنتن مرکزی

?اجرای جک پارکینگ (ریلی ، بازویی )

?اجرای راهبند (الکترو مکانیک و هیدرولیک )

?یکی از مهم ترین عملیات ها در ساختمان سازی برقکشی آن می باشد. این کار باید به گونه ای اجرا شود که ایمنی لازم برای ساختمان را فراهم کند. اگر به هر دلیلی کوچک ترین اشتباهی در برق کشی ساختمان صورت گیرد، ساکنین تا زمانی که در آن مکان زندگی می کنند برای استفاده از برق با زحمت زیادی مواجهه می شوند. قرار گرفتن کلید و پریزها در جای نامناسب موجب نارضایتی ساکنین می گردد زیرا به سهولت نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

?سیم کشی ساختمان را باید به متخصص این حرفه سپرد تا با تجربه و مهارت خود مکانی ایمن برای زندگی ساکنین فراهم نماید. برقکاران حرفه ای از قوانین و استانداردهای لازم پیروی می کنند و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب راحتی و آسایش را برای سکونت در ساختمان به ارمغان می آورند.

دوربین مداربسته

?تنوع و گستردگی مارک و مدل دوربین مداربسته بسیار گسترده است. هر دوربین، با توجه به کاربری مورد نیازِ فرد، انتخاب می شود. دوربین های مدار بسته، یکی از راه های سودمند برای مقابله با سرقت است، چنان که امنیت محیط ساختمان مسکونی، اداری و تجاری، تامین شود

 

دزدگیر اماکن

?دزدگیر اماکن، شامل سنسورها و تجهیزاتی است که در بالا رفتنِ سطحِ امنیتِ منازل و مشاغل نقش دارند. سیستم های مداربسته و تجهیزات هشدار و نظارت، از جمله امکانات پیشگیرانه و ضروری برای اماکن مهم خصوصی و تجاری است.

سیستم های دزدگیر اماکن و خانه

✳️سیستم های دزدگیر، برای حفظ ایمنی اماکن عمومی و خصوصی، از ساختار دوربین مداربسته، بهره قابل توجه ای برده اند. دوربین های مداربسته، با امکاناتِ دید در شب، زومِ دیجیتال و قدرتِ فوکوس، امکانِ نظارتِ همه جانبه را فراهم کرده اند.
سیستم های هشدار و نظارت، به صورتِ سنسورهای حساس به حرکت و نور، سنسورِ اولتراسونیک ، دوربین های مدار بسته، خانه فایر وال ، دزدگیرهای سیم کارتی و بی سیم، دزدگیر تلفنی، قفل ضد سرقت و … عرضه و اجرا می شوند. انتخابِ تجهیزات امنیتی و حفاظتی مناسب، با توجه به سطح ایمنیِ مورد نیاز در محل، صورت خواهد گرفت.

?آیفون تصویری:

?آیفون تصویری می‌تواند علاوه بر اینکه صدا را منتقل کند، تصویر را نیز به مانیتور داخل ساختمان منتقل کند و این امر امنیت را نیز بالا می‌برد. آیفون‌های تصویری جدید و پیشرفته تر معمولاً دارای امکانات مانند ضبط صدا و تصویر و همچنین ارتباط از راه دور هستند که در صورت لزوم کاربر می‌تواند از آن استفاده کند.

 

 

?آنتن مرکزی:
?آنتن مرکزی چیست؟

?آنتن مرکزی در حالت کلی به سیستمی مجتمع متشکل از تجهیزات دریافت، تقویت، تقسیم و انتقال سیگنال‌های تلویزیونی گفته میشود که برای تامین سیگنال‌های مطلوب تلویزیونی آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی، راه اندازی می‌گردد

مزایای سیستم‌های آنتن مرکزی

۱ – جلوگیری از نصب آنتن‌های متعدد بر روی پشت بام یا بالکن طبقات
۲ – تامین سیگنال با قدرت متناسب با واحد‌های هر یک از طبقات ساختمان و جلوگیری از ایجاد نویز
۳ – مقرون بصرفه بودن
۴- تعمیر و نگهداری آسان
۵ – تامین تصاویر شبکه‌های مختلف با کیفیت یکسان
۶ – امکان ایجاد شبکه مختص تلویزیونی برای ساختمان
یک سیستم آنتن مرکزی را می‌توان به دو قسمت تقسیم کرد
واحد گیرنده:
واحد گیرنده بطور معمول شامل آنتن یا دیش به منظور دریافت سیگنال‌های درخواستی و
همچنین تجهیزاتی جهت تقویت، تقسیم و یا حتی فیلتر کردن سیگنال‌ها می‌باشد. تقویت کننده آنتن، بالن، میکسر، مدولاتور و تقویت کننده‌های اولیه از جمله تجهیزاتی هستند که در این قسمت استفاده می‌شوند

به مدیریت : مهندس حسن باقری

 

 

 

 

 

 سیستم های حفاظتی آی برق اندیشه, برقکاری ساختمان , اجرای سیستم های حفاظت در تهران , نصب و اجرای آیفونن تصویری , اجرای جک پارکینگ در تهران ,