گروه معادن سنگ الوند

بهترین نوع سنگ 
با کم ترین قیمت موجود در بازار 
کیفیت را از ما بخواهید.

https://stone-alvand.ir/

سنگ قلوه ای فرآوری شده

سنگ های قلوه ای فراوری شده همان سنگ خام معدنی است که طی فرآیند خرد شدن با دستگاه گیوتین به اشکال نامنظم ونیمگرد تقسیم میشود. وبا دستگاه مکانیزه گوشه ها و لبه های تیز آن ساییده میشود و در مرحله بعدی با دستگاه ویبره (تامبل) که همان عمل فرسایش آب را همراه با اسیدهای شیمیایی انجام میدهد سیقلی میشود.

سنگ های قلوه ای فراوری شده نسبت به سنگ قلوه ای رودخانه ای به دلیل هزینه های تولید گرانتر بوده وبه اندازه های و رنگهای مختلف مورد نیاز تولید میشود.یکی از عناصر برای خلق چشم انداز های زیبا در خارج و داخل ساختمانها ، محوطه ، باغ ، بوستان ، پارک ، ویلا، بام باغ ( رووف گاردن ) ،لند اسکیپ و باغ تالار و … قلوه سنگ فراوری شده میباشد.تفاوت سنگهای رودخانه ای فراوری با سنگهای رودخانه ای طبیعی در این است که شما می توانید از هر رنگ و هر سایز به هر مقدار مورد نظری برای طراحی فضای مورد نظرتان استفاده کنید

به مدیریت : تیمور رضایی
شماره تماس :
سنگ قلوه طبیعی و فراوری شده
سنگ  قلوه

⚡️سنگ قلوه همان سنگ رودخانه ای است. سنگهای قلوه ای با طیف گسترده ای از رنگها، یکی از عناصر سنگی برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی می باشد. این سنگها در انواع و رنگهای مختلف طبیعی و مدلهای گرد و گوشه دار و شکسته عرضه می شوند.

⚡️مده ترین کاربردهای سنگ قلوه ای می توان ایجاد مناظر زیبا در خارج و داخل ساختمان ها ، محوطه ، باغ ، پارک ، ویلا، بام باغ ، لند اسکیپ و استخر نام برد

سنگ قلوه
سنگهای آتشفشانی مناسب آبنما

یکی از دلایل استفاده از سنگ پوکه ی معدنی آتشفشانی در ساخت آبنما های سنگی، آبشار ها و صخر های مصنوعی شباهت بسیار زیاد سنگ پوکه ی معدنی آتشفشانی از نظر شکل ظاهری تنالیته رنگ است که بسیار شبیه به صخره های طبیعی می باشند. در چند سال اخیر سنگ های پوکه آتشفشانی با تخلخل بالا جایگزین آبنما های سیمانی دست ساز و صخره های سنگی لاشه شده است.

سنگ پوکه ی معدنی آتشفشانی قابلیت های فراوانی در ساخت یک آبنما دارد از جمله وزن بسیار کم نسبت به حجم آن، سهولت در جابجایی، اشکال و ابعاد متفاوت، مقاومت بالا و هزینه نصب کمتر نسبت به سایر متریال مورد استفاده در ساخت آبنما است.

سنگهای آتشفشانی مناسب آبنما
سنگ ورقه ای

⚜️سنگ ورقه ای که با نام سنگ لاشه یا سنگ اسلیت نیز شناخته می شود. از انواع سنگ معدنی می باشد که در ساختمان سازی کاربرد های زیادی دارند. این سنگ ها استحکام بالایی دارند و اغلب برای ساخت سنگ فرش یا دیوار های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند. البته کاربرد سنگ های ورقه ای گسترده تر و وسیع تر است و مزایای زیادی دارند. به همین دلیل استفاده زیادی از آن می شود.

سنگ مالون

سنگ مالون که در اصطلاح با نام سنگ لاشه نیز شناخته می شود، قابلیت چکش خواری داشته و می توان آن را به اشکال منظم تراش داد. عموما این سنگ ها در اشکالی شبیه به مربع و مستطیل تراش داده می شوند.

این سنگ در حالت استاندارد دارای ارتفاعی حدود 28 و طول 20 تا 40 و عرض 15 تا 20 سانتی متر می باشد. بد نیست بدانید عرض مالون به اصطلاح با نام گوشت مالون نیز شناخته می شود

سنگ ورقه ای و مالون رنگ طوسی
سنگ ورقه ای برش خورده
سنگ مالون تراش خورده دیوار
‌سنگ ورقه ای یا مالون رنگ لیمویی
سنگ ورقه ای یا مالون رنگ مشکی
سنگ ورقه ای یا مالون رنگ قرمز و قهوه ای
سنگ ورقه ای و مالون رنگ کرم
سنگ ورقه مناسب آبنما

سنگ کوبیک نوعی سنگ گرانیت مکعبی شکل با ابعاد، طرح ها و رنگ های متفاوت است و به دو نوع سنگ کوبیک منظم و سنگ کوبیک نامنظم دسته بندی می شود.

سنگ هایی که پس از استخراج از کارخانه طبق سفارش مشتری به قطعات کوچک با ابعاد مشخص خرد می شوند. سنگ کوبیک منظم نامیده می شوند و سنگ هایی که بعد از استخراج توسط دستگاه سنگ شکن خرد شده، سپس در کارخانه با کاتر به ابعاد کوچک تقسیم می شوند، سنگ نامنظم کوبیک گفته می شود.

سنگ کوبیک گرانیت و تراورتن
نمونه کار شده با سنگ الوند و اکیپ الوند

به مدیریت : تیمور رضایی

 

 

 

 

گروه معادن سنگ الوند رضایی در گیلان , گروه معادن سنگ الوند ,  معادن سنگ الوند , گروه معادن سنگ الوند در گیلان , سنگ قلوه ای فرآوری شده ,  سنگ کوبیک  , سنگ کوبیک  , سنگ ورقه مناسب آبنما , سنگ الوند , سنگ قلوه , سنگ ورقه ای و مالون , سنگ مالون ,  سنگ کوبیک گرانیت و تراورتن , ‌سنگ ورقه ای یا مالون رنگ لیمویی , سنگ مالون تراش خورده دیوار , سنگ ورقه ای برش خورده , سنگ ورقه ای و مالون رنگ طوسی , سنگهای آتشفشانی آبنما , سنگ قلوه طبیعی و فرآوری شده ,