اجرای نورمخفی و گچبری شنبدی در زرین دشت

✨اجرای انواع خدمات گچبری،سفیدکاری،سرستون و نور مخفی
🔴گچبری

💠گچبری از خدمات ویژه تغییر دکوراسیون داخلی منزل است که می تواند به صورت جداگانه یا با ترکیب سایر خدمات مثل کناف کاری و رنگ و … محیطی آرامش بخش برای شما و مهمانان ایجاد کند.

💠گچبری از معدود خدماتی است که برای تمامی‌یا بیشتر قسمت‌‌‌های هر بنایی قابل اجرا است.مثلا میتوانید برای زیبایی منزل از گچبری سقف پذیرایی یا اتاق‌ها با طرح‌‌‌های مجلل استفاده کنید، میتوانید برای دیوار‌ها و ستون‌ها نیز از این خدمات ویژه استفاده کنید.

💠گچبری را می‌توان از تکنیک‌‌‌های قدیمی‌دانست در بسیاری از ساختمان‌‌‌های باستانی نیز بقایای گچ بری‌‌‌های سنتی دیده می‌شود. سبک و سیاق گچبری‌‌‌های قدیمی‌از نظر تکنیکی شباهت زیادی به کار گچکاران امروزی دارد. البته از نظر تجهیزات و ابزار، تحولاتی در این زمینه روی داده که کار گچکارها را ساده تر کرده است.

💠با همه اینها تنها چیزی که موجب برتری یک گچکار با دیگری می‌شود، توانایی کار با گچ بر روی دیوار و سقف است. بدون هیچ توضیحی، زیبایی هنر همه حرف‌ها را گفته است. با توجه به کیفیت متریال گچ، تکنیک‌‌‌های به کار رفته در آن برای فضای داخلی مناسب است. کار با گچ مناسب فضای بیرونی و مناطقی که تحت شرایط آب و هوایی متغیر هستند، نیست.

🔴انواع گچبری در فضای داخلی ساختمان👇
⭐️طرح‌‌‌های زمینه ای و سطح

🔹این نوع طراحی بر روی سقف و دیوار قابل اجرا است و یک سطح کلی را با نظمی‌خاص در بر می‌گیرد. با استفاده از این شیوه می‌توان قاب‌‌‌های گچی را نیز بر روی دیوارهای گچی ایجاد کرد که زیبایی خاصی دارند. طرح‌‌‌های تذهیب، مقرنس و اقسام گل‌‌‌های ریز و درشت به همراه طرح‌‌‌های درخواستی مشتری، قابل اجرا در طرح‌‌‌های زمینه ای می‌باشد.

⭐️طرح‌‌‌های حاشیه ای

🔹این شیوه گچبری اغلب در کناره و حاشیه سقف ها، گوشه‌‌‌های راه پله، کناره‌‌‌های راهرو و همه گوشه‌ها و زوایا اجرا می‌شود. گچبری حاشیه یکی از پر طرفدارترین نوع گچ بری است که در ساختمان انجام می‌گیرد و بر زیبایی بنا می‌افزاید.

🔹برای نمونه اجرای یک شاخه درخت مو با برگ‌ها و میوه‌‌‌های برجسته برای حاشیه بسیار جلوه زیبایی دارد. گِره، تذهیب، چَنگ و چُدن و بسیاری از نقوش سنتی و مدرن را می‌توان برای امتداد در یک مسیر و حاشیه در نظر گرفت. طرح‌‌‌های حاشیه ای را می‌توان مزین به جملات زیبا نیز کرد و با برجسته سازی جلوه بیشتری به آن داد.

⭐️طرح‌‌‌های خاص

🔹این نوع از گچبری به صورت تکی و ویژه برای اماکن خاص سفارش داده می‌شود. اغلب کار به صورت مجزا آماده شده و بر روی سازه نصب می‌شود. بهترین مکان برای استفاده از این طرح ها،سر در، دیوار بالای شومینه، سر قاب و روی ستون‌ها می‌باشد. تنوع در طرح‌‌‌های خاص بسیار زیاد است.

🔹برای نمونه طراحی آرک آشپزخانه یک کار خاص و تک محسوب می‌شود که می‌توان با سبد میوه یا انواع گل‌ها برجسته سازی را انجام داد. نمونه هایی از طرح‌‌‌های خاص را می‌توان بر روی سقف ساختمان‌‌‌های لوکس و مدرن نیز دید. اطراف منابع روشنایی سقفی با گچبری خاص برجسته سازی می‌شود.

به مدیریت:محمد صادق شنبدی

 

 

 

 

 

 

 

 

گچبری , گچبری در زرین دشت , سفیدکاری در زرین دشت , اجرای نورمخفی و گچبری شنبدی در زرین دشت , گچبری و اجرای سرستون و سفیدکاری شنبدی در زرین دشت , انواع گچبری در فضای داخلی ساختمان , طرح زمینه ای , طرح حاشیه ای , گچبری شنبدی در زرین دشت فارس ,