Address & Contact

Our Address

تهران ، شهرک صنعتی چهار دانگه ، خیابان 24 ، بلوار صنایع جنوبی ، پلاک 92

وارد کننده و تهیه و توضیح یراق آلات کابینت و نجاری دستگیره قرقره با دستگاه های اتوماتیک یراق آلات وبازرگانی عبدی 09125203769

✳️دستگیره کابینت، پخش یراق آلات، واردکننده انواع یراق آلات کابینت و نجاری، تولید کننده دستگیره کابینت 

💫تهیه و توضیح یراق آلات کابینت و نجاری

💫وارد کننده یراق آلات با برند vip,gama 

💫جک پمپی ،لولا آرام بند ،پیچ ام دی اف،ریل سه تیکه .غیره 

💫تولید کننده دستگیره کابینتی و تولید کننده قرقره 80کیلو با دستگاه های تمام اتوماتیک برای اولین بار در ایران 

🔺یراق آلات کابینت و صنایع چوب، عموما برای تزئینات به کار می‌روند و بسیار پرکاربرد هستند. برای زیبایی دکورهای کابینتی و چوبی از انواع یراق آلات استفاده می‌شود. امروزه یراق آلات کابینت بسیار پیشرفت کرده و باعث آسوده تر شدن کار‌ها گردیده‌اند. برای مثال نقاط غیر قابل دسترس و نقاط کنج دیگر غیر قابل استفاده نیستند و حداکثر استفاده را می‌توان از این بخش‌ها داشت.

🔺یراق آلات کابینت از دو جهت مصارف زیادی در صنعت کابینت سازی دارند: نخست برای انجام کاربرد تعریف شده آن یعنی کشیدن کشوها و باز و بسته کردن درب های کابینت ، دوم جهت افزودن زیبایی به کابینت ها و در نتیجه به آشپزخانه. در گذشته شاهد این موضوع بودیم که برای مثال ریل های کابینتی بسیار ساده ای موجود بود که از یک غلطک تشکیل و برای حرکت کشو ها استفاده می شدند. اما امروزه شاهد انواع ریل های ساچمه ای ساده، خودبست و آرام بست هستیم. این ریل ها کیفیتی جدید را در صنعت یراق آلات کابینت ارائه بخشیدند.

✳️انواع ابزار و یراق آلات شامل:

🔹🔸لولا 

🔹🔸لولا معمولی 

🔹🔸دستگیره کابینت 

🔹🔸دستگیره توکار 

🔹🔸دستگیره مخفی 

🔹🔸ریل ساچمه 

🔹🔸پایه کابینت 

🔹🔸قرقره کمدی 

🔹🔸آب چکان 

🔵یراق آلات کابینت از دو جهت مصارف زیادی در صنعت کابینت سازی دارند: نخست برای انجام کاربرد تعریف شده آن یعنی کشیدن کشوها و باز و بسته کردن درب های کابینت ، دوم جهت افزودن زیبایی به کابینت ها و در نتیجه به آشپزخانه. در گذشته شاهد این موضوع بودیم که برای مثال ریل های کابینتی بسیار ساده ای موجود بود که از یک غلطک تشکیل و برای حرکت کشو ها استفاده می شدند. اما امروزه شاهد انواع ریل های ساچمه ای ساده، خودبست و آرام بست هستیم. این ریل ها کیفیتی جدید را در صنعت یراق آلات کابینت ارائه بخشیدند.

✳️لولا 

🌟لولا مهم ترین یراق برای مرتبط کردن درب و بدنه می باشد. لولا در مدل های مختلف از قبیل لولا گازور استاندارد و زاویه دار، لولا مصارف ویژه، لولا مصارف عمومی و ضربه گیر تولید می شود. لولا را با توجه به نوع باز شده درب و پنجره و نیاز مشتری انتخاب می کنند.

✳️ریل کشو 

🌟ریل کشو یراق مهم و اساسی در تولید کشو کمد و کابینت می باشد که در مدل های متنوع و با کاربردهای مختلف تولید می گردد. نکته مهم در انتخاب ریل اندازه و طول آن می باشد و اینکه ریل از نوع ساده، مخفی، بدنه دار و… باشد.
صفحات گردان

🌟در مواقعی نیاز می باشد که میز کار یا میزهای مختلف دیگر چرخان باشند و بدون برخاستن از یک نقطه میز را به سمت خود بچرخانیم. برای اجرای این کار باید از صفحه گردان استفاده شود که در دو مدل صفحه گردان پلاستیکی و فلزی تولید می شود.

✳️چرخ گردان 

🌟چرخ گردان یک نوع پایه صندلی و میزهای اداری محسوب می شود. چرخ گردان باعث حرکت روان میز؛ کابینت؛ صندلی می شود و در مدل های مختلفی از قبیل ترمزدار، ساده و… تولید می گردد.

✳️پایه مبلمان و کابینت 

🌟پایه جزء جدانشدنی میز، کابینت، مبل، صندلی و… است که در مدل های فراوانی از قبیل رگلاژی، تخم مرغی، پایه میز و… تولید می شود. پایه مبلمان و کابینت از لحاظ ارتفاع و طرح با یکدیگر متفاوت می باشند و متناسب با نوع میز، صندلی، مبل و کابینت انتخاب می شوند.

✳️جک کابینت، تخت خواب و خودرو 

🌟جک در انواع مختلفی از قبیل پمپی، اتوبوسی، اونتوس و… تولید می شود. جک علاوه بر تقسیم گذاری فنی به دو نوع بالا باز شو و پایین بازشو تقسیم می شود. جک به شکلی طراحی شده است که در مواردی مناسب استفاده در تخت خواب و درب کاپوت خودرو نیز می باشد.

✳️یراق آلات آنتیک و تزیینی 

🌟همیشه در منازل محصولات آنتیک و تزیینی متعددی از قبیل صندوقچه، جعبه، قاب، ظروف و … وجود دارد. در ساخت محصولات تزیینی از یراق آلات آنتیک و تزیینی استفاده می گردد که شامل لولا، دستگیره، توری، چفت و پایه می باشند. لازم به ذکر است که یراق آلات آنتیک در رنگ های مختلف طلایی، زیتونی، دودی و… تولید می شود.

✳️اتصالات صنایع چوب 

🌟اتصالات جزء یکی از مهم ترین مراحل ساخت محصولات چوبی می باشد. از جمله اتصالاتی که در ساخت وسایل چوبی به کار می رود می توان به انواع پین، اتصال لگنا، اتصال الیت، فلنج، پایه اتصال، پولک یو وی، گونیا و… اشاره نمود.

✳️تجهیزات کابینت 

🌟در طراحی های جدید کابینت آشپزخانه باید از تجهیزات مختلف استفاده نمود که از فضای آشپزخانه به طور کامل استفاده شود. برای این مهم تجهیزاتی از قبیل سوپرها، سطل زباله، جا لیوانی و … تولید می شود که در قسمت های مختلف کابینت نصب می شوند.

✳️دستگیره کابینت 

🌟دستگیره کابینت در چند مدل دستگیره کابینت دوپیچ، دستگیره کابینت تک پیچ، دستگیره شاخه ای و دستگیره مخفی کابینت و دستگیره کابینت ممبران طبقه بندی می شود. دستگیره کابینت از نظر جنس نیز به انواع مختلف دستگیره کابینت سرامیکی، دستگیره کابینت زاماک، دستگیره کابینت آلومینیوم، دستگیره کابینت استیل، دستگیره کابینت سفید … طبقه بندی میشود. و از طرف دیگر می توان بر اساس طرح به دو نوع دستگیره کابینت کلاسیک و دستگیره کابینت مدرن طبقه بندی کرد. از نظر رنگ دستگیره های کابینت انواع مختلفی دارند رنگ طلایی، نقره ای یا ساتن یا کروم، دستگیره زیتونی و دستگیره کابینت کافی یا نسکافه ای و… طبقه بندی میشود.

 

به مدیریت : مجید عبدی

شماره تماس :

09125203769

09356053466

02155268677

02155283291

 

✅ تخلیه2 کانتینر پیچMDF چینی
برند VIP
پیچ 16*4مشکی
پیچ 25*4 “
پیچ 28*4 “
پیچ 40*4 “
پیچ 50*4 “
پیچ نصب سفید 70*6

📌پخش به صورت پارتی و تکی
👌 با کیفیت عالی وقیمت بنکداری
⭐ فروش در فروشگاه یراق عبدی VIP
🔴 تهران شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان 24 بلوار صنایع جنوبی پلاک 92
📱 09125203769
📱 09356053466
☎️ 02155268677
☎️02155250753
☎️02155283291

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یراق آلات کابینت و نجاری دلتا در تهران  , یراق آلات کابینت , یراق آلات , یراق آلات صنایع چوب , انواع یراق آلات , قیمت یراق آلات , یراق ,  یراق کابینت ,  ابزار ,  ابزار کابینت ,  لولا ,  لولا معمولی ,  کابینت ,  کابینت کاران ,  کابینت mdf ,  کابینت چوب ,  کابینت آشپزخانه , لولا , لولا معمولی , دستگیره کابینت , دستگیره توکار , دستگیره مخفی , ریل ساچمه , پایه کابینت , قرقره کمدی , آب چکان , دستگیره کابینت  ,  پخش یراق آلات , واردکننده انواع یراق آلات کابینت و نجاری , تولید کننده دستگیره کابینت , تولید دستگیره کابینت , یراق آلات کابینت در تهران , کابینت , پایه کابینت , یراق آلات تهران ,