Address & Contact

Our Address

اهواز

Telephone

فروش دستگاه لیزر کندلا

جهت اطلاعات بیشتر با این شماره ۰۹۱۷۱۴۰۵۲۵۸تماس حاصل فرمایید

درباره دستگاه لیزر مو الکساندرایت کندلا بیشتر بدانیم

کلینیک‌های زیبایی به دستگاه‌های لیزر در انواع مختلفی مجهز هستند، اما یکی از مدرن‌ترین و بهترین دستگاه‌های لیزر، دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا است که در واقع نام آن GentleMax Pro که سازنده آن کمپانی کندلا (CANDELA) است و این دستگاه نسل چهارم دستگاه الکساندرایت است.

این دستگاه شاهکار این صنعت است، زیرا کم هزینه‌ترین دستگاه لیزر در حال حاضر است. این دستگاه دوام بیشتری دارد و همین عمر آن را طولانی‌تر کرده و البته هزینه‌های مصرفی آن نیز پایین است.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا چگونه کار می‌کند؟

این دستگاه برای تولید طول موج ۷۵۵ نانومتری از سنگی به نام الکسا استفاده می‌کند. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج و انرژی آن است. این طول موج در دستگاه لیزر تأثیر گذارترین طول موج برای از بین بردن موهای زائد است. البته همان طور که گفتیم دستگاه‌های لیزر زیادی در دنیا وجود دارند، اما هر دستگاهی توانایی تولید این طول موج را ندارد. این دستگاه در هر ثانیه ۵ شات می‌زند و همین ویژگی آن را پر سرعت‌ترین دستگاه لیزر کرده است.

هر چه سنگ جواهری که در دستگاه به کار می‌رود طول موج دقیق‌تری تولید کند، قیمت دستگاه بیشتر می‌شود. کمپانی کندلا تنها شرکتی است که از با کیفیت‌ترین سنگ جواهر الکسا در دستگاه‌های خود استفاده می‌کند.

 

 

دستگاه لیزر کندلا ۲۰۱۸ , قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا , قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا ۲۰۱۷ , دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۱۷ , لیست قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت , قیمت خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا , تفاوت لیزر کندلا و آپوجی , دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا ۲۰۱۸ ,