Address & Contact

Our Address

بوشهر ، برازجان

 زحل

نمایندگی رسمی سیستم حفاظتی grace

نمایندگی رسمی سیستم حفاظتی زحل با هدف توسعه تکنولوژی سیستمهای حفاظتی و امنیت الکترونیک با استفاده از پرسنل و مهندسین متهد و متخصص و با تجارب بالا و ارائه خدمات مطلوب و محصولات استاندارد و برتر ، اطمینان و رضایت مشتریان خود را جلب نموده و به عنوان نمایندگی پیشرو و برتر تاسیس گردید .
همچنین این نمایندگی توانست از طریق اخذ نمایندگی انحصاری و انعقاد قرارداد دراز مدت و ایجاد موجودی انبار گسترده از محصولات و کالای مورد نیاز در پروژه ها ، خدمات پس از فروش و آموزش و تعمیرات تخصصی و نصب و راه اندازی را نیز انجام دهد و زنجیره ای پایدار از خدمات و محصولات مطمئن و دائمی را به مشتریان خود ارائه نماید .

ساختار و فعالیت نمایندگی

این نمایندگی در زمینه سیستمهای مدار بسته و کنترل اتوماسیون اداری از قبیل سیستم الکترونیکی ، کنترل تردد ، مشاوره و طراحی و تامین تجهیزات و اجرای پروژه ای جامع حفاظت و امنیت الکترونیک از قبیل دوربین های مدار بسته ، دزدگیر اماکن عمومی (بدون سیم کشی ) ، سیستم مانیتورینگ و خدمات پس از فروش را دارد .

مزایا ی استفاده از محصولات حفاظتی

? حل مساله سرقت و حوادث غیر مترقبه
? کاهش نیاز به نیروی انسانی
? افزایش دقت و از بین رفت خطای انسانی
? کنترل انبار و مدیریت عملکرد آنها
? امکان لحظه ای فروش

آدرس : برازجان – خ فردوسی – نرسیده به هایپر مارکت شهر – جنب بیمه کوثر

امور مشتریان ۰۷۷۳۴۲۴۹۰۵۶
درخواست : ۵۰۰۰۲۴۲۰۳۰

 

شرکت های هوشمندسازی ساختمان , هوشمند سازی ساختمان چیست , هوشمند سازی ساختمان bms , آموزش هوشمند سازی ساختمان , تجهیزات هوشمند سازی ساختمان , هوشمند سازی ساختمان pdf , لیست شرکت های هوشمندسازی ساختمان , هزینه هوشمند سازی ساختمان ,