Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

تولید و عرضه انواع مبل بهمن

? گروه تولیدی بهمن با هدف تولید سازه های چوبی ، مبلمان مدرن و سنتی در جهت پاسخگویی به نیاز آنهایی که چوب طبیعی را ارج می نهند آغاز به کار کرده و با بهره گیری از مجرب ترین استادان نجاری، تکیه بر کیفیت و اعتقاد به رضایت مشتری جایگاه خود را در بازار مصنوعات چوبی ، خانگی و اداری محکم نموده است..
? اجتناب از استفاده نئوپان و ام دی اف در ساخت محصولات و استفاده از چوب روسی از دلایل استقبال مشتریان عزیز از سازه های گروه تولیدی بهمن میباشد. دقت در پرداخت سطوح چوب که با رنگ های غیر پوششی مانند پلی استر، سیلر و کیلر محافظت می شود و بافت زیبای چوب را بیشتر به نمایش می گذارد و یا استفاده از تکنیک سندبلاست که ظاهری چون چوب های قدیمی را به یاد می آورد از ویژگی های محصولات ماست.
? تیم کارکنان ما به برقراری ارتباطی صمیمانه با مشتریان، سرویس دهی متعهدانه همت گمارده اند و کسب اعتماد مشتری را هدفی ارزشمند دانسته و این اعتماد و اطمینان را پشتوانه و سرمایه ای با اهمیت و عامل اصلی موفقیت و دلگرمی خود می دانند.
تولید و پخش انواع مبل سنتی ، تخت قهوه خانه، صندلی راک و نهارخوری
کلیه سفارش با طرح مشتری پذیرفته میشود

مدیریت:بهمن مظفری

 

مبلمان راحتی , مبلمان مدرن تهران , مبلمان منزل , خرید اینترنتی مبلمان اقساطی , خرید اینترنتی مبلمان یافت آباد , فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون تهران , مبلمان سلطنتی , کانال مبلمان راحتی ,