Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی

Telephone

شرکت فنی مهندسی آردو

? سقف‌های عرشه فولادی سقف‌هایی هستند که با استفاده از دو عنصر ورق‌های فولادی گالوانیزه ذوزنقه‌ای شکل تحتانی و برش گیرها که در این نوع سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد از سایر سقف‌ها متمایز می‌شود و البته با استفاده از آرماتوربندی و بتن ریزی بر روی این ورق فولادی، این نوع سقف اجرا می‌شود . از بخش‌های اصلی سقف‌های کامپوزیت عرشه فولادی باید به تیرهای فرعی مورد نیاز در بین تیرهای اصلی سازه اشاره نمود .

ویژگی های سقف عرشه فولادی(متال دک) :

? بتن ریزی در این سقف از سطح بسیار صاف ویکپارچه برخوردارست که پس از آن نیاز به کف سازی و پوکه ریزی نمی باشد وبا سرعت بالا آماده عملیات نازک کاری می باشد .
? در این سیستم،قالب بندی که یکی از مشکلات اجرایی ساختمان می باشد ، حذف گردیده و اجرای سقف را با سرعت بالا عملی می کند و این امکان وجود دارد که بعد از تکمیل شبکه های تاسیساتی به صورت یکجا نسبت به بتن ریزی تمام سقف وطبقات اقدام نمود .نصب ورقه ها بدون جوشکاری و فقط بامیخ های فولادی انجام می شود .

به مدیریت : آقای حسن کریمی آبدار

 

دیتیل سقف عرشه فولادی , استعلام قیمت سقف عرشه فولادی , فیلم اجرای سقف عرشه فولادی , جدول بارگذاری سقف عرشه فولادی , پاورپوینت سقف عرشه فولادی , تاریخچه سقف عرشه فولادی , نقش گلمیخ در سقف عرشه فولادی , محاسبه دستی سقف عرشه فولادی ,