Address & Contact

Our Address

 تهران، خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، پلاک 31

رستوران مدیترانه ای پالمیرا 

? مکانی دنج و آرام همراه با پخش موسیقی و غذاهای خوش طعم مدیترانه ای

? آشپزی مدیترانه ای منطقه ای بسیار وسیع را در بر می گیرد و محدد به یک کشور یا غذاهایی مثل نان پیتا، روغن زیتون و حمص نمی شود. این آشپزی خوشمزه و لذیذ و سلامت قدمتی به درازای مصر باستان دارد و شواهدی دال بر وجود این آشپزی در قرن های ۳ و ۴ بعد از میلاد وجود دارد.

? آشپزی مدیترانه ای بر خلاف سایر آشپزی ها به یک قوم و فرهنگ خاص محدود نمی شود؛ بلکه این مفهوم را به غذاهای مردمانی گفته می شود که دورتادور دریای مدیترانه ساکن هستند. در این مناطق درخت زیتون به وفور رشد می کند و به همین دلیل هم زیتون و به ویژه روغن زیتون نقشی مهم در آشپزی مدیترانه ای پیدا کرده است. سه ماده اولیه اصلی و اساسی در آشپزی مدیترانه ای عبارتند از زیتون، گندم و انگور.

? گندم نقش قابل توجهی در غذاهای مدیترانه ای پیدا کرده و غذاهای مشهوری مثل پاستا، سمولینا و کوسکوس با استفاده از گندم تهیه می شوند. نان گندم جایگاه مهم و باارزشی در امپراتوری رم باستان داشته که در آن زمان کلِ منطقه مدیترانه را در بر می گرفته است.

بشقاب مدیترانه ای , آشپزی به سبک رژیم مدیترانه ای , غذاهای مدیترانه ای , رژیم مدیترانه ای به سبک ایرانی, نمونه رژیم مدیترانه ای, طرز تهیه کوفته مدیترانه ای, رژیم غذایی مدیترانه ای به سبک ایرانی, رژیم مدیترانه ای