تولید کننده شیرآلات لوکس پاکور

مدیر عامل شرکت: آقای مهندس عسگری
آدرس کارخانه: شریف آباد ،شهرک صنعتی عباس آباد ۳۶۴۲۵۱۳۲
آدرس دفتر فروش : تهران ،خ رسالت ،خ بنی هاشم ،خ خسروابادی
تلفن دفتر تهران : ۲۲۳۰۸۱۵۴ – ۲۶۳۱۵۰۱۹
مدیر فروش: میرافضل ۰۹۱۲۷۲۳۴۵۹۵
در صورت نمایندگی در استان‌ها و مناطق تهران با مدیر فروش شرکت هماهنگ شوید.

شیر آلات لوکس پاکور در طرح ها و رنگهای جدید و با سابقه ۲۰ سال تولید در صنعت شیر آلات و با بهره گرفتن از ایده ها و تکنولوژی روز دنیا و با دستگاه های پیشرفته و سی ان سی آماده خدمت به دوستان میباشد .

شایان ذکر است محصولات این شرکت ۱۰ سال گارانتی دارد و این شرکت به جز تولید محصولات برند خود برای دیگر شرکت‌های مطرح کالا تولید می‌نماید. و صفر تا صد تولید محصولات در کارخانه های خودمان انجام می پذیرد . شایان دکر است اکثر محصولات این شرکت از شمش برنج تهیه شده است و کاتریج محصولات از بالا ترین کیفیت برخوردار است.ما کیفیت را شعار نمیدهیم بلکه به آن عمل کرده ایم .

کیفیت = شیر آلات پاکور

 

انواع شیرآلات بهداشتی آشپزخانه و دستشویی، حمام، تجهیزات آشپزخانه با کیفیت بالا و قیمتی مناسب

فروش شیرآلات بهداشتی بادوام با مناسب ترین قیمت 

✳️شیرآلات مدرن امروزی نه تنها وسیله ای فوق العاده برای استفاده راحت تر از آب هستند، بلکه با استفاده از آن‌ها می‌توان استفاده از آب را بهینه سازی کرد و درصدد رفع معضل کم آبی در جهان برآمد.

✳️شیر آلات بهداشتی از وسایل ساختمان هستند که هرروز با آن‌ها سروکار داریم و اگر بی‌کیفیت باشند، دچار هزینه‌های اضافه، خسارت و دردسر می‌شویم.

✳️شیرآلات بهداشتی در ظاهر از اجزای فرعی ساختمان به شمار می‌روند و از نظر اهمیت جزو ارکان ساختمان محسوب نمی‌شوند ولی جزو معدود ملزومات ساختمانی هستند که هر روز با آن‌ها سروکار داریم و اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشند، هزینه و دردسر برای ما ایجاد می‌کنند و حتی ممکن است سبب خسارت‌های سنگین به ما شوند. فرقی نمی‌کند یکی از فعالان ساخت‌وساز باشید که می‌خواهد برای ساختمانی که ساخته، شیرآلات بهداشتی بخرد یا یک مالک یا حتی مستأجر که می‌خواهد شیرآلات مستعمل و فرسوده ساختمان خود را نوسازی کند، درهر حال باید به نکات مهمی‌در مورد این ملزومات ساختمانی توجه کنید.

شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی‌نسل جدید شیرآلات بهداشتی هستند که در آشپزخانه و سرویس‌‌‌های بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهمترین مشخصه ظاهری این شیرآلات آن است که تنها یک دستگیره و یا اهرم برای قطع وصل کردن جریان آب دارند. برخلاف شیرآلات سنتی که دارای دو دستگیره چرخشی هستند و جنس آنها از آلیاژ برنج است.. انواع اهرمی‌در واقع جایگزینی برای شیرآلات قدیمی‌هستند که دارای تنوع بسیاری می‌باشند

مزیت‌‌‌های شیرآلات اهرمی

همانطور که گفته شد شیرآلات اهرمی‌تنها یک دستگیره دارند که با همین دستگیره یا اهرم می‌توان شدت جریان و دمای آب را تنظیم نمود. این خصوصیت باعث می‌شود تا با وجود نگرانی‌‌‌های کم آبی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، در مصرف آب صرفه جویی شود.

مزیت دوم آن است که این شیرآلات از دوام بالایی برخوردار هستند و بر خلاف شیرآلات سنتی به ندرت دچار مشکل چکه کردن خواهند شد. زیرا در انواع اهرمی‌صفحه کارتریج یا همان دیسک سرامیکی جایگزین واشر شده است. در نتیجه یر دارای انعطاف پذیری بالایی در هنگام قطع و وصل کردن جریان آب دارد. سرامیک نسبت به لاستیک ماده ای سخت تر و مقاوم است، به همین دلیل در زمان‌‌‌های طولانی تری فرسوده می‌شود.

مدیر فروش : سید حسین میرافضل

آدرس دفتر فروش : تهران ، خیابان بنی هاشم ، خیابان خسروآبادی

آدرس شرکت : تهران ، شریف آباد ، شهرک صنعتی عباس آباد

hm.pakor@gmail.com

 

شاوری های نیاگارا

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

مدل ورونا استیل مات

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

مدل پالرمو طلا براق

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

مدل فوجیا کروم
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

ست مدل فلوریدا طلا براق

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

مدل کن سفید

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

ست بلونیا طلا مات

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

ست روکا طلا مات
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
مدلهای شاوری
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
ست مدل ونیز استیل مات
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
دو منطوره ورونا
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
پنل شیر الات محصولات
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
شیر آلات توکار
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
شاوری های مدل نیاگارا
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
شاوری های دو منظوره ورونا
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 

تولید کننده شیرآلات لوکس پاکور در تهران , تولید کننده شیرآلات  , شیرآلات , انواع شیرآلات , قیمت شیرآلات , شیرآلات اهرمی شیرآلات بهداشتی  ,