تولیدی ظروف دارویی و آزمایشگاهی سمپل در تهران

✨تولید و پخش انواع ظروف دارویی،آرایشی و شیشه آلات آزمایشگاهی

🔴شیشه آلات آزمایشگاهی

🔸شیشه آلات آزمایشگاهی،گروه وسیعی از ابزارآلات مورد استفاده در کاربرد های علمی هستند. برخی از ظروف پلاستیکی که امروزه در آزمایشگاه ها استفاده می شوند.در گذشته فقط بصورت ظروف شیشه ای در دسترس بودند.ظروف شیشه ای، در آزمایشگاه های تحلیلی،شیمیایی و بیولوژی استفاده می شوند.

🔸شیشه را می توان با قالب بندی، برش دادن و خم کردن،به اشکال و اندازه های مختلف درآورد. با توجه به احتمال شکستن، بسیاری از آزمایشگاه ها،به کارکنان تازه کار خود. نحوه استفاده درست از شیشه آلات و خطرات احتمالی استفاده از آن ها را آموزش می دهند.

🔴نکاتی درباره استفاده از شیشه آلات در آزمایشگاه

🔹زمانی که با شیشه آلات آزمایشگاهی کار می کنید. باید محدودیت های شیشه در برابر شوک های مکانیکی و گرمایی را در نظر بگیرید.

🔹همواره از انجام شدن اقدامات ایمنی لازم،اطمینان حاصل نمایید. هنگام انجام یک واکنش گرما ده مانند رقیق کردن سولفوریک اسید،اطمینان یابید. که واکنش در ظرف مناسبی انجام می شود.این ظرف می تواند یک ارلن مایر باشد. در این گونه آزمایش ها از استفاده از لوله های مدرج و بالن های حجمی بپرهیزید.

🔹شیشه آلات حجمی را در معرض حرارت قرار ندهید. زیرا احتمال شکستن آن ها وجود دارد.

🔹نکته دیگر این است که هیچ گاه شیشه آلات آزمایشگاهی را در معرض تغییرات ناگهانی دما (شوک حرارتی) یا فشار قرار ندهید.

🔹بعنوان مثال، هرگز هوای داخل شیشه آلات را به طور ناگهانی تخلیه نکنید. توجه کنید که هرگز نباید هوای ظروفی که کف مسطح دارند را تخلیه کنید.زیرا این ظروف برای استفاده در کاربرد های خلاء طراحی نشده اند.

🔹عمل تخلیه هوا را فقط روی ظروف خالی و بصورت کنترل شده انجام دهید. در این عملیات حتما از لوازم ایمنی مانند عینک و دستکش استفاده کنید.

🔴ظروف پلاستیکی دارویی

🔸ظروف پلاستیکی دارویی در ایران توسط تولید کننده های زیادی با کیفیت بسیار بالا توسط ماشین آلات روز دنیا طراحی و تولید می شود.

🔸ظروف پلاستیکی دارویی از مدل های زیادی تشکیل شده اند که برخی ظروف های پلاستیکی در ایران توسط تولیدکنندگان فعال در این زمینه تولید می شود.

🔸دارو ها چون که مواد شیمیایی هستند باید برای بسته بندی آن از ظروف بهداشتی استفاده شود، تا حدودی می توان روی ظروف های پلاستیکی که در کشور تولید می شود حساب کرد اما شرایطی را باید داشته باشد.

برای تولید ظروف پلاستیکی دارو های شیمیایی،بهداشتی باید در آزمایشگاه های مجهز و متخصص آزمایش شود تا ظروف بهداشتی تولید شود.

🔴انواع ظروف پلاستیکی دارویی

❇️پیمانه،قاشق و قطره چکان
❇️قوطی جامدات PE,PET
❇️درب ظروف دارویی
❇️بطری مایعات
❇️قطره چکان بلند
❇️قطره چکان کناری
❇️قاشق دو طرفه
❇️قاشق یک طرفه
❇️نحوه تولید ظروف پلاستیکی دارویی

 

به مدیریت:محمد حسن حاج محمدی

۰۹۲۱۳۷۹۸۵۲۶

۰۹۱۲۳۳۵۲۲۷۹

۰۲۱-۳۳۵۳۲۳۷۲

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

 

قوطی فلزی در سایز 250c 120c 60c

 

ظرف جویس
30گرم و 60گرم

 

 

 

 

 

 

 

 

ظرف یک کیلویی پودری

 

 

شیشه های فانتزی

 

شیشه ۲۵۰ فوم پاش

 

جار 75 مناسب برای بسته بندی های خواص

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

قطره چکان سفید و مشکی دور طلایی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

مکارتی 6سانت درب فلزی واشر سیلکونی

 

غلیظ پاش50سی سی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

شیشه آلات آزمایشگاهی , انواع ظروف دارویی در تهران , انواع ظروف بهداشتی و آرایشی در تهران , تولید و پخش شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی در تهران , تولید و پخش ظروف دارویی آرایشی شیشه آلات آزمایشگاهی سمپل در تهران , تولید انواع ظروف پلاستیکی دارویی در تهران ,