Address & Contact

Our Address

تهران جاده قدیم کرج

Telephone

خدمات تراش و فرز cnc قطعات صنعتی خودرو و ماشین آلات فراساخت

🌀 شرکت ماشین آلات فراساخت که چندین سال است با همکاری صنایع مختلف فعالیت کاری خود در انواع زمینه های مختلف از جمله خدمات تراش و فرز cnc در تهران شروع کرده جزو بی رقیب ترین مراکز ارائه خدمات تراشکاری، ماشینکاری، خرید و فروش و تعمیر انواع دستگاه های سی ان سی در سطح کشور است.

🌀 این مجموعه همچنان نیز آماده همکاری با شرکت ها و صنایع بسیاری زیادی است که در راستای تحقق اهداف خود، ارائه کیفیت بهتر و بالاتر و منافع اقتصادی کشور قدمی محکم تر بردارد.

🌀 جهت انجام خرید و دیگر خدمات تراشکاری CNC در تهران با ما در ارتباط باشید و از خدمات ویژه بهره مند شوید. کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب را با خرید اینترنتی از این مرکز تجربه کنید.

☑️ فرز CNC چیست؟

🌀 فرز CNC یک فرآیند تولید است که از یک ابزار برش نصب شده بر روی یک دوک چرخان برای حذف انتخابی مواد از یک بلوک بستر خام استفاده می کند. قطعه کار به طور صلب بر روی یک میز نصب می شود و این میز در سطوح مختلف حرکت می کند یا می چرخد ​​تا ابزار بتواند در زوایای زیادی کار کند.

🌀 ماشین های فرز پیشرفته CNC می توانند دارای ۵ یا بیشتر محور حرکت مستقل برای ایجاد اشکال پیچیده تر یا اجتناب از انتقال قطعه کار به یک ماشین جداگانه باشند.

 مدیریت : علیرضا فراهانی

 

 

 

 

خدمات تراش ,  فرز cnc  , قطعات صنعتی , خودرو وماشین آلات فراساخت در تهران ,