خدمات تراش cnc و تولید قطعات صنعتی تراشکاری اتحاد 

✅ تراشکاری و سری تراشی در کمرد تهران✅

✅ این مجتمع صنعتی با بیش از 30 سال تجربه و سابقه کاری درخشان در صنعت تراشکاری اماده همکاری و اخذ قرار داد و هرگونه سفارش تو لید با بهترین کیفیت و دقت در اختیار شماست
تخصص و تجربه ما موظف جلب اعتمادشما و جذب همکاری شما با ماست👨‍💼

✅ انواع خدمات تراشکاری

تراشکاری به فرایندی گفته می شود که طی آن قطعه فلزی و یا غیر فلزی را شیار میدهند و عمل براده برداری را روی آن اجرا میکنند. در واقع کلمه تراشکاری به معنای بریدن فلزات است. و البته باید گفت که فرایند تراشکاری کاربرد های زیادی دارد.

✅ خدمات تراشکاری اتحاد میتواند عملیات تراشکاری را با دقت بسیار بالا و تلرانس ۰.۰۱ برای قطر ۱۰۰ میلی در طول ۱۲۰۰ عرضه نماید.

✅ خدمات تراشکاری اتحاد عرضه کننده انواع خدمات تراشکاری،آهنگری و ..همچنین انواع ابزار آلات آهنی، لوله، تیرآهن، ورق را تولید میکند.

✅ خدمات سوراخ کاری

سوراخ کاری یکی دیگر ازعملیات های ماشین کاری است. که این عمل سوراخکاری را میتوان با پانچ و مته انجام داد. در مرحله اول به کمک مته ای که با سرعت زیادی در حال چرخیدن است، سوراخی را در سطح قطعه کار به وجود می آورد، این مته دو لبه برشی دارد و با سرعت های مختلفی می چرخد و در مرحله دوم هم میتوان از دستگاه پانچ هم استفاده کنید

✅ cncخدمات تراشکاری

فرایند اصلی ماشین کاری، تراش کاری است که از ان برای ساختن قطعات استوانه ای استفاده می شود.قطعه کار با سرعت مشخصی کار چرخش را شروع میکند و هنگامی که تیغه تراشکاری به قطعه کار نزدیک میشود عملیات براده برداری با سرعت انجام می شود.
این دستگاه تراش کاری از کیفیت بالایی برخوردار است وسرعت بالایی دارد. عملیات های زیادی از جمله تراشکاری مخروطی، شیار تراشی، آج زنی و … به کمک تراشکاری انجام می شود.

مدیریت : ابراهیم چاهه

ابراهیم چاهه: 09124230215
داود چاهه: 09127952512

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تراشکاری cnc و تراب , تراشکاری قطعه , خدمات سری تراشی , خدمات cncتراش , خدمات سری تراشی تراب , تولید قطعات صنعتی , تولید قطعات خودرو , بهترین تراشکاری , تراشکاری کمرد , تراشکاری cnc , تراشکاری cnc و تراب در تهران , تراشکاری قطعه در کمرد تهران , خدمات سری تراشی در تهران , خدمات cncتراش در تهران , خدمات سری تراشی تراب در تهران , تولید قطعات صنعتی در تهران , تولید قطعات خودرو در تهران , بهترین تراشکاری در تهران , تراشکاری کمرد , تراشکاری cnc در تهران , تراشکاری , خدمات cnc , تراشکاری اتحاد , _alpha.craft ,  تراشکاری اتحاد کمرد ,