Address & Contact

Our Address

تهران،جنت آباد مرکزی،بزرگمهر شمالی،لاله سوم

Telephone

خدمات فنی مهندسی بنیس کول

?تعمیرات انواع پکیج  
?تعمیرات سیستم های گرمایشی و سرمایشی 
?تعمیرات تخصصی انواع کولرگازی 
?تعمیرات تخصصی یخچال فریزر
?سیستم های گرمایشی و سرمایشی 

?در هنگام ساخت بناهای مختلف، سیستم های سرمایشی و گرمایشی مختلفی که قرار است در ساختمان اجرا شوند باید در نظر گرفته شوند. برخی از سیستم های گرمایشی و سرمایشی باید در مراحل ابتدایی ساخت ساختمان لوله کشی شده و تجهیزات آن نصب گردد.

?سیستم های سرمایشی و گرمایشی از گذشته تا کنون دچار تغییراتی شده اند و تکنولوژی در این تجهیزات نیز نفوذ پیدا کرده است. سیستم های سرمایشی از قبیل کولر آبی، کولر گازی، انواع پنکه ها، اسپیلت، نصب و نگهداری چیلر و … در فصل های گرم سال در فضای داخلی ساختمان ها به کار رفته و سیستم های گرمایشی مختلف از قبیل شوفاژ، سیستم گرمایش از کف و … در فصل های سرد سال فضای ساختمان را گرم می نمایند.

?هر یک از سیستم های گرمایش و سرمایش به کار رفته در ساختمان دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند و نحوه نصب و راه اندازی آنها با هم متفاوت است و نیاز به تخصص و مهارت ویژه ای دارد.

?اقدام به نصب تاسیسات سیستم های گرمایشی و سرمایشی مختلفی مانند اجرای گرمایش از کف، کولر گازی یا پکیج توسط افرادی که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارند ممکن است مشکلات جبران ناپذیری را به بار آورد.

?مشکلات احتمالی پکیج‌ها

⚡️پکیج‌های دیواری ممکن است مشکلات مختلفی داشته باشند که اکثر این مشکلات به خاطر رسوب آب داخل مبدل‌های آن هاست. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای یک پکیج پیش بیاید عبارت است از:

?افت فشار آب 

?خراب شدن فن پکیج

?خرابی پرشر سوئیچ دود

?گیرپاژ شدن پمپ پکیج

?ضعیف شدن جرقه زن پکیج

?روشن نشدن مشعل پکیج

?خرابی میله یون و سیستم تشخیص شعله پکیج

?افزایش فشار پکیج

?خرابی فلوسوئیچ پکیج (نبود آب گرم)

?رسوب داخل مبدل ثانویه (سرد و گرم شدن آب)

?صدای زوزه پکیج

?انسداد دودکش پکیج

?ضربه قوچ در پکیج

?گرم نشدن رادیاتورها

?علت سر و صدای زیاد یخچال چیست؟

⚡️زمانی که موتور یخچال در حال کار است، صدای مختصری از آن شنیده می‌شود، اما گاهی این صدا به قدری آزاردهنده است که باید به دنبال علت آن بوده و مشکل را برطرف کنید.

?از علل صدای زیاد یخچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

?اختلال در فن: گاهی شکستگی در پره‌ها و برخورد آن با برفک باعث ایجاد صدا می‌شود.
?تراز نبودن یخچال: در این مورد حتما از تراز استفاده کنید.
?اختلال در موتور فن اوپراتور: اگر صدا از فریزر باشد، باید این مورد حتما بررسی شود.
?اختلال در موتور فن کندانسور: اگر یخچال همراه با صدا، مدام خاموش و روشن شود، امکان دارد موتور فن کندانسور دچار مشکل شده باشد.
شل شدن لوله‌های کمپرسور و یا کویل کندانسور در گذر زمان یا بر اثر ضربه: اتصالات باید با پیچ‌گوشتی محکم شوند.

?چرا فریزر کار نمی‌کند و یخ نمی‌زند؟

?یکی دیگر از رایج ترین مشکلات یخچال زمانی است که درب فریزر را باز می‌کنید و متوجه می‌شوید که موارد غذایی نرم شده‌اند. در این حالت باید اول از همه مطمئن شوید که برق یخچال دچار مشکل نشده باشد و هنگام باز شدن درب فریزر، چراغ آن روشن می‌شود. اگر چراغ روشن نشد، باید هرچه سریع‌تر با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

?موارد زیر هم می‌توانند باعث ایجاد اختلال در عملکرد فریزر باشند که تمامی آن‌ها باید توسط تکنسین بررسی شوند:

?انباشت بیش از حد موارد غذایی در فریزر و ایجاد اختلال در جریان هوای خنک 
?باز ماندن درب فریزر به دلیل خرابی لاستیک‌های آن 
?خراب شدن کمپرسور 
?اختلال در برد دستگاه 

به مدیریت:اشکان بازارچی

 

خدمات فنی مهندسی بنیس کول در تهران , دفتر فنی مهندسی , دفتر فنی مهندسی بنیس کول , خدمات فنی مهندسی بازارچی , نقشه کشی ساختمان , مهندسی عمران , مهندسی مکانیک , تعمیرات سیستم های گرمایشی و سرمایشی , تعمیرات تخصصی انواع کولرگازی , تعمیرات اینورترو داکت اسپیلیت , تعمیرات تخصصی یخچال فریزر , تعمیرات یخچال صنعتی و فروشگاهی , تعمیرات تخصصی پکیج , تعمیرات تخصصی چیلر و سردخانه ,  بنیس کول ,