Address & Contact

Our Address

رشت

Telephone

ساخت روشویی و صفحه تاپس سرامیکی نصرالهی

✳️ طراحی و نصب سنگهای مصنوعی کورین در دکوراسیون و کابینت صفحات سنگ مصنوعی✳️

روشویی و صفحه تاپس سرامیکی نصرالهی

 

✳️ روشویی سنگی یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین مصنوعات سنگی است، که می‌تواند علاوه بر زیبایی، در ایجاد محیطی بهداشتی نیز به شما کند.

✳️ مزایای روشویی های سنگ

✳️ زیبایی منحصر به فرد: این نوع از روشویی بسیار زیبا هستند و در مکان های لوکس و شیک بسیار کاربرد دارند. مانند هتل ها، رستوران ها و …

✳️ خاصیت طرح پذیری: امکان هک کردن هر نوع طرحی بر روی سنگ وجود خواهد داشت و می توانید به صورت سفارشی نیز اقدام به ارائه یک طرح جهت حک کردن بر روی آن نمایید.

✳️ عدم از بین رفتن بافت: تمامی حکاکی های ایجاد شده بر روی روشویی به مدت طولانی بر روی آن باقی خواهند ماند و به هیچ وجه از بین نخواهند رفت .

✳️ روشویی با آینه همراه: برخی از این محصولات به همراه آینه هستند که به صورت یکپارچه و هماهنگ و موزون با هم کار شده اند که به زیبایی فضای سرویس می افزایند.

✳️ نظافت آسان: به دلیل ساب بسیار براق و جنس مرمریت، نظافت آن بسیار راحت و بهداشتی خواهد بود. علاوه بر این که با مرور زمان این سطح براق تر و ساب خورده تر خواهد شد.

✳️ روشویی های سنگی همانطور که از نام آن پیداست تشکیل شده از سنگ هستند و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی نیز خواهند داشت. این محصول به دلیل یک تکه بودن و نداشتن هیچگونه چاک و یا ترک امکان جدا شدن اجزا از یکدیگر وجود نخواهد داشت. این امر باعث کدر شدن سطح براق میشد.

✳️ همچنین می توان به خوش طرح بودن آن اشاره کرد چرا که به عنوان یکایده نو شناخته می شوند و به همین دلیل یک مدل جدید در خانه ها خواهد بود و به همین دلیل توجه هر فردی به آن جلب خواهد شد

روشویی و صفحه تاپس سرامیکی نصرالهی

✳️ انواع سنگ روشویی موجود در بازار؛ چه شکل هایی وجود دارد؟

✳️ سنگ روشویی بیضی

سنگ روشویی – روشویی سنگی – روشویی روکابینتی – روشویی کابینتی

این نوع روشویی سنگی جزو نمونه های مدرن بازار به شمار می‌رود. با طراحی تمیز و مینیمال خود، مدل بیضی روشویی سنگی در سرویس بهداشتی دلربایی می‌کند.

✳️ سنگ روشویی مدور

سنگ روشویی – روشویی سنگی – روشویی روکابینتی – روشویی کابینتی

اگر شما رویای مدلی مدرن تر را در سر می‌پرورانید، شاید خرید سنگ روشویی مدور انتخاب بهتری به نظر برسد. این مدل بیشتر در هتل‌های لوکس و مراکز ماساژ یافت می‌شود و طراحی آن نیز به گونه‌ای است که به واقع سرویس بهداشتی شما را زیبا می‌سازد.

✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️

💠 بهترین صفحه کابینت

در هنگام انتخاب صفحه کابینت ، مطمئنا یکی از مهم ترین موارد خرید بهترین صفحه کابینت است . فاکتور های بهترین صفحه کابینت ، اصلی تر از همه کیفیت صفحه کابینت است که عمر و ماندگاری صفحه کابینت را مشخص میکند . قیمت صفحه کابینت فاکتور بعدی مهم در انتخاب صفحه کابینت است و متاسفانه با افزایش قیمت بالای تمامی متریال های ساختمانی از حایز اهمیت ترین فاکتور ها در تعیین نوع صفحه کابینت ، قیمت صفحه کابینت است . طرح و مدل صفحه کابینت نیز با توجه به تنوع زیاد متریال های موجود صفحه کابینت باعث انتخاب گزینه نهایی در بهترین صفحه کابینت میشود .

💠 انواع صفحه کابینت 

کورین ، کوارتز ، سنگ طبیعی ، گرانیت ، مارمونایت ، پرسلان (سرامیک) ، SPL ، MDF

 

مدیریت : نصرالهی

روشویی سنگی مدرن , مزایای روشویی سنگی , روشویی سنگی , روشویی سنگی مرمر , انواع سنگ روشویی , آینه و روشویی سنگی , صفحه تاپس سرامیکی ,