Address & Contact

Our Address

همدان

Telephone

ساخت و تولید انواع کمپرس،طرح مارال،طرح اروم،دو محور،لبه و کف در همدان

👑گروه صنعتی هخامنش👑
🔺فروش تریلی سه محور و دومحور 🔺
🔺طرح مارال، طرح اروم ،لبه طرح ماموت و کف🔺
🔺با بهترین دستگاه های ترک 🔺
🔺نقد و اقساط 🔺
🔺کار کرده 🔺

شماره تماس:

09183197124

 

با محصولات گروه صنعتی هخامنش بیشتر آشنا شوید 👇🏻👇🏻

کاتالوگ

🚛🚛🚛🚛🚛🚛🚛🚛🚛🚛

🚛 خرید و فروش انواع تریلی کفی کمپرسی بغلدار گروه صنعتی هخامنش

🚛 محصولات تولید شده مطابق استانداردهای روز جهان و اروپا بوده بطوریکه این گروه صنعتی را در رده معتبرترین تولید کنندگان تریلر در کشور قرار داده است. 

🚛 محصولات از خدمات گارانتی برخوردار می‌باشند 

🚛 نقد و اقساط (بدون بهره) 

🚛 با بهترین کیفیت در اسرع وقت🚛 

🚛 برای سهولت در باربری و جابه‌جایی کالاها، انواع مختلفی از ماشین‌های سنگین طراحی شده که با توجه به ظرفیت حمل بار و قطعات‌شان، کاربردهای متفاوتی دارند. این ماشین‌ها مانند کامیون‌ها و تریلرها، معمولا برای حمل ماشین‌آلات صنعتی کارخانه‌ها و تجهیزات معدن مورد استفاده هستند و به دلیل تنوعی که دارند ممکن است بعضی از آن‌ها به ندرت در جاده‌ها دیده شوند

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🚛 انواع تریلی

🚛  تریلی کمپرسی

⚡️کمپرسی درواقع کامیون اتاق‌داری است که قسمت حمل بار یا اتاق آن به‌وسیله ی یک جک بالابر جابه‌جا می‌شود و از این طریق اقدام به تخلیه بار خود می‌کند. از کمپرسی عموماً برای حمل موادی که به‌صورت فله هستند مثل: گندم، گنجاله، ذرت،سویا، چغندر، دانه‌های روغنی و … و یا حمل‌ونقل مواد معدنی و غیرمعدنی مانند: ماسه،سنگ گچ، مواد اولیه سیمان، بوکسیت، پوکه معدنی، ماسه‌بادی، خاک رس، زغال‌سنگ، خاک نسوز، جوش‌کوره خردشده، قیر طبیعی، آسفالت و … استفاده می‌شود. در مواردی که نیاز به تخلیه سریع بار می‌باشد استفاده از کمپرسی انتخابی فوق‌العاده است.

🚛 کفی

⚡️قسمت حمل بار در تریلی‌های کفی بدون بدنه و سقف می‌باشد. از تریلی‌های کفی عمدتاً برای حمل بارهایی مانند تیرآهن، میلگرد و… استفاده می‌شود. کف تریلی‌های کفی از چوب چندلایه، ضدآب باروکش مخصوص ساخته می‌شود که با ورق‌های مسطح و محکم پوشانده می‌شوند. قطعات فلزی تریلر کفی از فلزات با استحکام بالا مانند فولاد ساخته می‌شود که باعث می‌شود توانایی حمل بارهای سنگین را داشته باشند.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🚛 تریلی تیغه

⚡️تریلی تیغه یا تریلی تیغه دار در قسمت بار به‌وسیله‌ی تیغه یا محوری به دونیمه مساوی تقسیم‌شده است. کاربرد این نوع تریلی‌های برای حمل کانتینرها و تانکرهای گاز و نفت می‌باشد.

مدیریت : قربانی

 

 

کمپرس سازی در همدان , تولید اتاق بار کامیون , اتاق مسقف چادری , تریلی سازی هخامنش همدان , انواع اتاق بار کمپرسی , تریلی سازی در همدان ,