خرید فروش و خدمات دکوراسیون داخلی نصب و راه اندازی دوربین مداربسته اسانسور سازه نگار نصیر کاسپین سنکا در مازندران

لیست خدمات شرکت فنی مهندسی و املاک سنکا

(سازه نگاره نصیر کاسپین)

⬅️خرید–فروش–رهن–اجاره:
⬅️زمین–ویلا–آپارتمان–تجاری
⬅️ مشارکت در ساخت
⬅️ارائه نقشه ی معماری و سازه
⬅️استحکام بنا و خروجی نظام
⬅️اخذ استعلام،پروانه ساخت و سند مالکیت
⬅️نقشه برداری و تهیه نقشه utm، تفکیک زمین، مساحی
⬅️شمعکوبی و گودبرداری
⬅️ تغییر کاربری اراضی
⬅️ ارائه ی طرح توجیه فنی و اقتصادی جهت سرمایه گذاری

?مشاور املاک سنکا دارای مجوز رسمی‌از سازمان ثبت و املاک کشوری

? تنظیم و انعقاد کلیه قراردادهای معاملاتی

?مشاوره تخصصی در حیطه خرید و فروش مسکن،زمین،ملک کلنگی و استیجاری،قیمت‌ها و…

? خرید، فروش، اجاره و رهن

?فروش و اجاره آپارتمان

?مدیریت فروش املاک

?مشاور املاک و سرمایه گذاری

? با کادری مجرب و متخصص در زمینه املاک و مستغلات

? ارائه دهنده کلیه خدمات ملکی شما از قبیل زمین، آپارتمان، مسکونی، تجاری و …

? با ارائه سند مالکیت

 

?یکی از مواردی که در خرید و اجاره اهمیت زیادی دارد. گاه ممکن است بنا به دلایلی ناچار به تغییر کاربری ساختمان شویم که باید از هزینه تغییر کاربری آگاه باشیم.

?در هر شهر ساختمان‌های متعدد و بسیاری وجود دارد و هر ساختمان مورد مصرف متفاوتی دارد. ممکن است در همسایگی شما ساختمان‌هایی وجود داشته باشد که مسکونی هستند، شاید هم ساختمان‌هایی باشند که تجاری هستند و برای کسب‌وکار از آن‌ها استفاده می‌شود.

?هر ساختمان شناسنامه‌ای دارد و در آن شناسنامه موارد متعددی درباره ساختمان نوشته شده است. این شناسنامه را پروانه ساخت ساختمان می‌نامند که در آن مشخصات فنی ساختمان اعم از متراژ همه واحدها، متراژ کل ساختمان، تعداد طبقات، مشاعات ساختمان و از همه مهم‌تر کاربری ساختمان لحاظ شده است.

?مشاوره رایگان علمی وفنی جهت سرمایه گذاری مطمئن و اقتصادی?

لیست خدمات شرکت فنی مهندسی واملاک سنکا

(سازه نگاره نصیر کاسپین)

⬅️طراحی واجرای دکوراسیون
⬅️طراحی و اجرای فضای سبز
⬅️ اجرای کناف-
⬅️سقف کشسان-
⬅️آئینه تزئینی (مجموعه دکوراتیو)
⬅️نصب دوربین مداربسته و دزدگیر
⬅️فروش ونصب درب ضد
سرقت،پنجرهupvc،کانکس فلزی
⬅️نصب وراه اندازی آسانسور

?ایینه دکوراتیو؟?

?همان‌طور که می‌دانید امروزه دکوراسیون داخلی خانه برای بسیاری از افراد اهمیت خاصی داشته و بیشتر طراحان و معماران داخلی سعی دارند تا با تغییرات در جزئیات و استفاده از طرح‌های گوناگون دکوراسیون داخلی شیک و مجللی را پدید آورند.

?سقف کشسان چیست؟?

?سقف کشسان یک فناوری جدید در رده پوشش های داخلی ساختمان است که اولین بار توسط شرکت باریسول ابداع و تجاری گردید به شکلی که هم اکنون در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران به عنون یک راهکار بسیار عالی، توجیه پذیر و اقتصادی برای پوشش های داخلی ساختمان به کار می رود. این نوع پوشش داخلی به لحاظ ویژگی های خاصی که دارد از یک بخش یا ماده تکمیل کننده ساختمان به بخشی از چیدمان طراحان داخلی تبدیل گردید.

?کناف چیست؟?

? نوعی صفحه روکش دار گچی (Dry Wall) است که توسط شرکت کناف تولید می شود.
سقف ها و دیوارهای جداکننده (تیغه) کناف سازه های فلزی یکپارچه گالوانیزه هستند که صفحات روکش دار گچی و سیمانی بر روی آنها پیچ می شوند. درز بین صفحات با بتونه درزگیری پر شده و سطوح صاف به وجود آمده رنگ آمیزی می شوند.

?معتقدیم همواره صداقت کوتاه ترین و مطمئن ترین راه برای رسیدن به هدف میباشد?

?اجرا سریع با بهترین کیفیت و کمترین قیمت?

? طراحی فضای سبز?

?امروزه بسیاری از افراد به اهمیت داشتن فضایی زیبا که بتواند برای آن‌ها آرامش به ارمغان بیاورد، پی برده­ اند از همین رو طرفداران دکوراسیون داخلی و طراحی محوطه، روز به روز در حال افزایش هستند. شاید برخی از افراد این تصور را داشته باشند که صرف هزینه محوطه سازی و اجرای آن، کار چندان معقولی به نظر نمی‌رسد; ولی واقعیت امر این است که افراد به دلیل تغییر سبک زندگی و دور شدن از فضای طبیعی، ناگزیر به صرف این هزینه هستند
برای محوطه سازی و اجرای آن، باید حتما از متخصصین ماهر این امر کمک گرفت; چون این دسته از افراد می‌توانند آن محیط زیبایی که مورد انتظارتان است، ایجاد کنند.

?اسانسور?

?اسانسور نوعی بالابر است که در آن از نیروی هیدرولیک استفاده می‌شود و دارای انواع مختلفی نیز می‌باشد. بالابر هیدرولیک یکی از پرفروش ترین انواع بالابر در ایران می‌باشد که از انواع آن می‌توان به بالابر هیدرولیک خانگی، بالابر هیدرولیکی فروشگاهی، بالابر هیدرولیکی انبار، بالابر هیدرولیکی نفر بر، بالابر هیدرولیک ویلچربر، بالابر هیدرولیکی صنعتی و … اشاره کرد.

با مدیریت: *مهندس نصیری*
*کارشناس معماری و عمران- کارشناس ارشد شهرسازی-عضو کانون و نظام مهندسی استان مازندران

?از شروع تا پایان با افتخار همراه شماییم?

مشاوره، طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی , نقشه ویلایی , نقشه آپارتمانی , طراحی دکوراسیون , پیمانکاری ساختمان , تخریب، بازسازی، طراحی فضای سبز , محوطه سازی , مبلمان شهری , چمن مصنوعی , نقشه سازه , شمع کوبی , متره و برآورد , نقشه برداری , تفکیک زمین , نقشه utm, اخذ سند مالکیت , اخذ پروانه ساخت , استعلام ادارات , طراحی سایت پلان , تری دی مکس , دکوراتیو , چوب ترموود , آجر نما , سقف کشسان , کناف , آینه تزئینی , ساخت کانکس فلزی , درب ضد سرقت , درب داخلی , درب و پنجره upvc,جک پارکینگی , کرکره برقی , آسانسور , پله برقی , هوشمند سازی ساختمان ,دوربین مدار بسته , برج خنک کننده , موتورخانه مرکزی , استخر و جکوزی , تاسیسات برقی , تاسیسات مکانیکی , جاروبرقی مرکزی ,