Address & Contact

Our Address

گیلان ، لاهیجان ،خیابان جمهوری،روبروی فروشگاه شعربافان

Telephone

عرضه لوازم بهداشتی ساختمان سینک، گاز رومیزی، روشویی کابینت، روشویی سنگی، انواع شیرآلات

⚡️ لوازم بهداشتی ساختمان جزء اجناس مصرفی می باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی وکارایی سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ی ساختمان دارد و با توجه به مصرفی بودن اقلام لوازم بهداشتی ساختمان ،کیفیت محصولات امری بسیار ضروری می باشد.

 

🔻 چینی بهداشتی ساختمان :

🔰 چینی بهداشتی ساختمان شامل لوازم بهداشتی ساخته شده از متریال چینی با لعاب براق میباشد. شامل سنگ روشویی با پایه ، توالت فرنگی ، توالت زمینی و زیر دوشی میباشد. لعاب این محصولات مقاومت زیادی در برابر مواد اسیدی و خورنده دارد . بر خلاف شیرآلات بهداشتی این محصولات را میتوان با استفاده از شوینده های قوی نظافت نمود.

🔰 انتخاب چیدمان و دکوراسیون سرویس بهداشتی به یکی از مهمترین بخش‌ها در انتخاب دکوراسیون منزل تبدیل شده است که خیلی از افراد آن را نادیده می‌گیرند. امروزه اهمیت دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام را می‌توان به اندازه‌ی فضای کانونی مانند نشیمن و پذیرایی دانست. سرویس بهداشتی و حمام از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای می‌باشند که انتخاب وسایل آن می‌تواند با توجه به سلیقه و دقت نظر شما آسایش و راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان آورد. در طراحی فضای حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید با ترکیب متریال‌ها و استفاده از عناصر و بافت‌های متفاوت دکوراسیونی منحصربه‌فرد ایجاد نمایید. چینی بهداشتی مصروف در سرویس‌های بهداشتی: وان حمام، روشویی، کاشی و سرامیک، سنگ توالت و توالت فرنگی است.

⚜️ شیرآلات ساختمانی:

💠 شیرآلات ساختمانی یا Building valves به وسیله ای فلزی گفته می‌شود که برای باز و بسته کردن جریان مایعات و گازها مورد استفاده قرار می گیرد.به طورکلی شیرآلات به دو دسته شیرآلات خانگی و صنعتی طبقه بندی می شوند.

💠 شیرآلات مدرن امروزی نه تنها وسیله ای فوق العاده برای استفاده راحت تر از آب هستند، بلکه با استفاده از آن ها می توان استفاده از آب را بهینه سازی کرد و درصدد رفع معضل کم آبی در جهان برآمد.

💢 شیر آلات بهداشتی و نکات مهمی که درباره آن‌ها باید دانست

🔹 شیر آلات بهداشتی از وسایل ساختمان هستند که هرروز با آن‌ها سروکار داریم و اگر بی‌کیفیت باشند، دچار هزینه‌های اضافه، خسارت و دردسر می‌شویم.

🔹 شیرآلات بهداشتی در ظاهر از اجزای فرعی ساختمان به شمار می‌روند و از نظر اهمیت جزو ارکان ساختمان محسوب نمی‌شوند ولی جزو معدود ملزومات ساختمانی هستند که هر روز با آن‌ها سروکار داریم و اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشند، هزینه و دردسر برای ما ایجاد می‌کنند و حتی ممکن است سبب خسارت‌های سنگین به ما شوند. فرقی نمی‌کند یکی از فعالان ساخت‌وساز باشید که می‌خواهد برای ساختمانی که ساخته، شیرآلات بهداشتی بخرد یا یک مالک یا حتی مستأجر که می‌خواهد شیرآلات مستعمل و فرسوده ساختمان خود را نوسازی کند، درهر حال باید به نکات مهمی در مورد این ملزومات ساختمانی توجه کنید.

🔴 انواع سینک ظرفشویی از نظر جنس

در هنگام خرید سینک ظرفشویی بسیاری جنس خاصی را مد نظر دارند. به طور کلی در حال حاضر ظرفشویی‌ها از نظر جنس شامل استیل، شیشه‌ای، گرانیتی و چینی تقسیم می‌شوند که نوع چینی آن در ایران ارائه نمی‌شود و به طور کلی در بازار وجود ندارد ولی سه نوع دیگر تولید و عرضه می‌شود که هر کدام طرفداران خود را دارند

🌀 انواع سینک از نظر نوع کارگذاری

یکی از معیارها در هنگام خرید سینک ظرفشویی نحوه نصب آن است. سینک‌های ظرفشویی به طور کلی به سه نوع روکار (lay on)، توکار (inset) و زیرکار (undermount) نصب می‌شوند.

🔸 سینک توکار:مدلی که امروزه به خاطر ظاهر مدرن و طرح های جذاب تر بیشتر در خانه ها مشاهده میشه. یک صفحه کابینت را در نظر بگیرید که داخل آن به اندازه سینک برش خورده است و سینک ظرفشویی در دل کابینت قرار می گیرد به این نوع سینک ظرفشویی، توکار می گویند.دور تا دور سینک توکار را کابینت پوشش می دهد پس نصب این نوع سینک، کاری تخصصی است

سینک روکار:سینک روکار به سینک ظرفشویی گفته میشه که در هنگام نصب بر روی صفحه کابینت قرار میگیرد، این سینک‌ها نصب راحت‌تری دارند و انتهای آنها به دیوار متصل میشود.ابعاد سینک روکار در اکثر مدل ها بزرگتر از سینک های توکار است.امروز اکثر برندهای تولید کننده سینک ظرفشویی روکار با طراحی های جذاب سعی بر این دارند که این نوع سینک را با ظاهری مدرن وارد بازار کنند تا سلیقه مشتریانی که قصد خرید سینک ظرفشویی دارند جلب کنند.

🔻 اجاق رومیزی

✅ اجاق رومیزی به اجاق گاز هایی گفته می شود که بدون فر یا کابین با ارتفاع بین پنج تا پانزده سانتیمتر که بر روی کابینت یا میز و یا هرجای دیگری قرار میگیرد و قابل حمل است و قابل نصب در جایی نیست

✅ اجاق گاز های رومیزی در مدل های دو تا پنج شعله و با امکانات فندک و ترموکوپل٬ سپری های مفتول یا چدن٬ با درب و بدون درب و یا کاملا ساده با توجه به نیاز و سلیقه مصرف کنندگان تولید می گردند.

به مدیریت : رمضان فکری 

روشویی سنگی

 

 

 

 

عرضه لوازم بهداشتی ساختمان فکری در لاهیجان , عرضه لوازم بهداشتی ساختمان در لاهیجان , لوازم بهداشتی ساختمان ,  سینک در لاهیجان , گاز رومیزی در لاهیجان , روشویی کابینت در لاهیجان ,  روشویی سنگی در لاهیجان ,  انواع شیرآلات در لاهیجان , انواع لوازم بهداشتی ساختمانی در لاهیجان ,