Address & Contact

Our Address

خوزستان،رامهرمز،خیابان شهید منتظری،روبروی بانک کشاورزی مرکزی

Telephone

فروش و پخش انواع لوازم ساختمانی بهداشتی و ابزار آلات مانی در خوزستان

✳️انواع شیرآلات  

🔸🔹شیرآلات به طورکلی به دو دسته شیرآلات واشردار و بدون واشر طبقه بندی می شوند.شیرآلات توپی، شیرآلات دیسکی و کارتریجی به عنوان شیرآلات بدون واشر شناخته می شوند و شیرآلات فشاری به عنوان شیرآلات واشردار محسوب می شوند.

🔰شیرآلات توپی 

🔸🔹شیرآلات ساختمانی توپی که شیرآلات تک اهرمی نیز نامیده می شوند اغلب در آشپزخانه ها کاربرد دارند.ساختار شیرهای توپی به صورتی است که اهرم شیر به دور کلاهک توپی در بخش بالای بدنه شیر می چرخد.اهرم شیر در این گونه شیرآلات در واقع توپ فلزی و یا پلاستیکی داخل بدنه شیر را کنترل می کند.

🔰شیرآلات دیسکی 

🔸🔹نسل جدید شیرآلات ساختمانی لوکس و مدرن، شیرآلات بهداشتی سرامیکی هستند.شیرآلات بهداشتی سرامیکی نیز به عنوان شیرآلات تک اهرمی شناخته می شوند که اهرم آن ها روی بدنه استوانه ای شکل عریض قرار گرفته است.

🔰شیرآلات کارتریجی 

🔸🔹یکی از انواع شیرآلات ساختمانی دو اهرمی شیرآلات کارتریجی هستند که دارای ظاهری شبیه به شیرآلات فشاری دو اهرمی دارند.تنها تفاوت این شیرآلات ساختمانی این است که شیرآلالت کارتریجی از نوع بدون واشر هستند اما شیرآلات فشاری دارای واشر هستند.

🔰شیرآلات فشاری 

🔸🔹یکی از قدیمی ترین شیرآلات ساختمانی شیرهای فشاری هستند که بیشتر در ساختمان های قدیمی به چشم می خورند.شیرآلات فشاری از نوع شیرآلات واشردار محسوب می شوند و در مقایسه با دیگر شیرآلات دارای قیمت پایین تری هستند.

✳️انواع سنگ روشویی
💫سنگ گرانیت 

🔺گرانیت زیبایی فوق العاده و تنوع رنگ بسیاری دارد و به همین دلیل به راحتی می تواند با دکوراسیون هر خانه ای متناسب شود. این سنگ علاوه بر طرح و رنگ های فراوانی که دارد در برابر خراش ، رطوبت و گرما نیز مقاوم است و استحکام بسیار بالایی دارد.

💫کوارتز 

🔺این ماده نیز مانند گرانیت دارای انواع رنگ ها و طرح های مختلف است اما در مقایسه با گرانیت از استحکام بیشتری برخوردار است. کوارتز در مقابل رطوبت و باکتری بسیار مقاوم است. اما در برخی از انواع آن، به ویژه نوع بافت دار کوارتز، جای لک باقی می ماند و احتیاج به تمیز کردن مداوم دارد.

💫سنگ مصنوعی 

🔺نوع با کیفیت این ماده هیچ تفاوتی با سنگ طبیعی از لحاظ ظاهر نخواهد داشت و کاملا یکدست و یکنواخت می باشد. سنگ مصنوعی دوام بسیار بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می شود.

💫سنگ مرمر 

🔺مرمر از زمان گذشته زینت بخش خانه های ثروتمندان بوده است، اما امروزه می توان این سنگ را با قیمت ها و کیفیت های مختلف در بازار پیدا کرد. مرمر را می توان جلا داد تا ظاهر براقی پیدا کند و یا می توان از آن به صورت مات استفاده کرد. سنگ مرمر بسیار بادوام است اما در مقابل مواد اسیدی مقاومت زیادی ندارد.

✳️انواع سینک ظرفشویی 

🔸🔹سینک ظرفشویی استیل 

🔸🔹سینک ظرفشویی کامپوزیت 

🔸🔹سینک ظرفشویی چدنی

🔸🔹سینک ظرفشویی سنگی  

🔸🔹سینک ظرفشویی مسی 

🔸🔹سینک ظرفشویی شیشه‌ای

🔸🔹سینک ظرفشویی سرامیکی 

✳️انواع هود 

✨هود زیرکابینتی: هودهای زیرکابینتی از رایج‌ترین و پراستفاده‌ترین انواع هود آشپزخانه هستند. هزینه خرید آنها در مقایسه با سایر مدل‌ها نسبتا کمتر است و تقریبا با تمامی انواع دکوراسیون‌های داخلی آشپزخانه‌ها سازگارند.

✨هود دیواری: در برخی آشپزخانه‌ها محل اجاق گاز جایی است که بالای سر آن کابینتی وجود ندارد. در چنین شرایطی مشخصا استفاده از هود زیرکابینتی میسر نخواهد بود. این مسئله‌ ما را به یکی دیگر از انواع هود آشپزخانه یعنی هودهای دیواری می‌رساند.

✨هود جزیره‌ای: هود جزیره‌ای از دیگر انواع هود آشپزخانه است و مورد مصرف آن برای کسانی است که محل اجاق گازشان جایی در وسط آشپزخانه است جایی که نه از دیوار خبری هست و نه از کابینت بالای سر اجاق گاز. هود جزیره‌ای، به مجرای تهویه در سقف متصل می‌شود و از این طریق، دود،حرارت و بو را از محیط آشپزخانه خارج می‌کند.

✨هود مخفی یا توکار: کارایی و کارکرد هود مخفی یا توکار به‌اندازه سایر انواع هود آشپزخانه خوب و مؤثر است. این مدل هود بیشتر از همه برای کسانی مناسب است که می‌خواهند دکوراسیون آشپزخانه‌شان با معیارهای زیباشناسانه خودشان سازگار باشد.

✨هود آسانسوری: هود آسانسوری از دیگر انواع هود آشپزخانه است و کارایی آن، در مقایسه با سایر مدل‌ها، کمتر است. هود آسانسوری جایی روی پیشخوان کابینت، نزدیک اجاق گاز قرار می‌گیرد و فقط هنگام استفاده، بیرون می‌آید؛ در غیر این صورت به زیر کابینت‌ها برمی‌گردد.

✳️انواع پمپ های صنعتی 
🔰پمپ‌ دینامیکی 

🔹پمپ‌های دینامیکی یا سرعتی نوعی از پمپ هستند که به‌وسیله سرعت‌دادن به سیال، انرژی را منتقل می‌کنند. از جمله تفاوت‌های اصلی این پمپ با سایر پمپ‌ها، انتقال انرژی به‌صورت پیوسته بین سیال‌ها است.

🔰پمپ سانتریفیوژی 

🔹پمپ سانتریفیوژی به‌دلیل سادگی کارکرد یکی از محبوب‌ترین پمپ‌ها در سراسر جهان است. این نوع پمپ دارای ساختمان محکم و کارآمد بوده و ساخت آن به هزینه کمتری نیاز دارد.

🔹هر گاه که پمپ سانتریفیوژی در حال کار باشد، فشار مایع از ورودی پمپ به سمت خروجی آن افزایش می‌یابد و بدین‌صورت، تغییر فشار مایع را در طول کل سیستم هدایت می‌کند.

🔰پمپ دنده‌ای 

🔹پمپ دنده‌ای نوعی از پمپ جابجایی مثبت روتاری هستند؛ به این معنی که آنها برای هر جنبش مقدار پایداری از مایع را حرکت می‌دهند. این پمپ‌ها توانایی پمپاژ با نیرو و فشار زیاد برای مایعات با غلظت بالا را دارند.

به مدیریت:آقای آرامون

انواع سینک ظرفشویی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

انواع سنگ روشویی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

انواع شیر آلات

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

انواع گاز

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

فروش انواع پمپ ها و ابزار الات صنعتی

 

 

 

 

فروش و پخش انواع لوازم ساختمانی بهداشتی و ابزار آلات مانی در خوزستان , پخش انواع لوازم ساختمانی مانی , فروش انواع لوازم ساختمانی مانی , لوازم ساختمانی بهداشتی مانی , ابزار آلات مانی در خوزستان , قیمت ابزارآلات در خوزستان , قیمت لوازم بهداشتی ساختمان در خوزستان , فروشگاه لوازم ساختمانی در رامهرمز , فروشگاه لوازم بهداشتی در رامهرمز , ابزارآلات مانی در رامهرمز , فروش ابزارآلات در رامهرمز ,