کابینت روشویی میکاییل

✴️ تولید و پخش کابینت های روشویی و آینه باکس با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.

 برترین برندها

✴️ نماینده برترین برندها لوازم بهداشتی و ساختمان

گارانتی محصولات

✴️ تمامی محصولات فروشگاه که برای آنها عنوان گارانتی ذکر شده است دارای گارانتی اصلی و شرکتی می باشند

خریدی مطمئن

✴️ مبلغ فاکتور در سرتاسر کشور هنگام تحویل کالا به مشتریان گرامی،دریافت می شود

 ضمانت بازگشت کالا

✴️ در زمان تحویل کالا در صورت مشاهده نقص فنی ، کالا قابل تعویض می باشد

✴️ ✴️ روشویی کابینتی دیواری

این مدل از کابینت روشویی فضای کمتری را در سرویس بهداشتی اشغال می‌کند، به همین دلیل برای سرویس‌های بهداشتی کوچک نیز مناسب است. به دلیل حجم کم این مدل جابه‌جایی آن بسیار راحت‌تر از مدل پایه دار است.

از طرفی به دلیل اینکه کاملا به دیوار متصل می‌شود و برخوردی با زمین ندارد، برای شستن زمین سرویس بهداشتی مشکلی وجود ندارد و نظافت کابینت این مدل روشویی نیز آسان‌تر است که در مقایسه با روشویی کابینتی پایه دار یک مزیت به حساب می آید.

بهتر است در روشویی های کابینتی با طول زیاد از کاسه روشویی سنگین استفاده نشود، اگر روشویی کابینت دار از جنس با کیفیت تولید نشده باشد اصطلاحا شکم میدهد و فرم اولیه خود را از دست میدهد.

✴️✴️ انواع روشویی کابینتی از نظر جنس

چوب

اگر جنس روشویی کابینت دار چوب باشد، به دلیل تماس این وسیله با رطوبت و آب به مرور زمان سطح زیر چوب باد می‌کند و خراب می‌شود. برای عایق شدن روشویی های کابینتی چوبی در برابر رطوبت از پلی استر، رزین و چسب مخصوص استفاده می کنند، اما تضمین ۱۰۰ درصد برای حفظ کیفیت در مقابل آب وجود ندارد. به همین دلیل کابینت روشویی چوبی برای خرید توصیه نمی‌شود.

کارخانه‌های تولید روشویی کابینتی تصمیم گرفتند از mdf به جای چوب معمولی استفاده کنند تا دوام بیشتری داشته باشد و همچنین زیبایی دوچندانی نیز به این وسیله بدهند. اما روشویی کابینتی mdf نیز مشکل ضد آب بودن را حل نکرد

کارخانه‌های تولید روشویی کابینتی تصمیم گرفتند از mdf به جای چوب معمولی استفاده کنند تا دوام بیشتری داشته باشد و همچنین زیبایی دوچندانی نیز به این وسیله بدهند. اما روشویی کابینتی mdf نیز مشکل ضد آب بودن را حل نکرد!

فلز

به دلیل محکم بودن فلز، وسایل از این جنس قادر به تحمل وزن بالایی هستند اما پس از مدتی استفاده از آن‌ها زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند و ممکن است دچار فرورفتگی بشوند. با روی کار آمدن مدل‌های امروزی، روشویی کابینتی فلزی کنار گذاشته شد و نتوانست در بازار خرید کابینت روشویی سهم قابل قبولی داشته باشد.

روشویی کابینتی PVC

بهترین روشویی های کابینتی معمولا از جنس PVC  هستند که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته‌اند. یکی از دلایل این استقبال تنوع زیاد این جنس در طرح و رنگ است. جنس پی وی سی ضد خش بوده و در برابر حرارت آسیب نمی‌بیند. همچنین ضد آب بوده و برخلاف جنس چوب با قرارگیری در رطوبت خراب نمی‌شود و دارای طول عمر بالایی است.

از دیگر مزایای روشویی کابینتی پی وی سی می‌توان به سهولت در جابه‌جایی آن اشاره کرد. جنس pvc از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است و تقریبا عموم مردم توان خرید این محصول را دارند.

✴️✴️ابعاد روشویی کابینتی استاندارد چیست؟

گاهی اوقات به دلیل محدودیت فضا، ابعاد روشویی کابینتی در اولویت قرار میگیرد و پس از آن به دنبال مدل مورد نظر خود میگردید.

اگر طرح مد نظر شما روشویی کابینتی از نوع دیواری است محدودیتی در انتخاب ارتفاع کابینت وجود ندارد اما اگر مدل پایه دار باشد، باید ارتفاع آن به گونه ای انتخاب شود تا هنگام اتصال به سطح زمین تا ارتفاع مناسب بالا بیاید و برای استفاده از شیر روشویی مشکلی وجود نداشته باشد.

گاهی اوقات شیرآلات از نوع توکار است که باید ارتفاع کابینت روشویی به حدی باشد تا شیر آب تا کاسه روشویی فاصله زیادی نداشته باشد.

برای انتخاب عرض کابینت روشویی دقت کنید تا پس از نصب این وسیله فضای کافی برای ایستادن روبه‌روی روشویی وجود داشته باشد و درب سرویس بهداشتی با روشویی برخورد نکند. طول روشویی های کابینتی نیز باید به اندازه ای باشد تا لوله‌های سرد و گرم را کاملا در فضای پشت خود مخفی کند.

ابعاد روشویی کابینتی استاندارد معمولا دارای ارتفاع ۸۰ سانتی متر، عرض(عمق) ۴۰ تا ۵۵ سانتی متر و طول ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر است.

✴️✴️روشویی کابینتی در چه سبک‌هایی تولید می‌شود؟

روشویی کابینتی کلاسیک

برای داشتن سرویس بهداشتی با سبک کلاسیک باید روشویی نیز در طرح کلاسیک انتخاب شود. بهتر است روشویی کابینت دار از جنس سنگ و در رنگ‌های سورمه‌ای، قرمز یا بادمجانی باشد.

روشویی کابینتی مدرن
برای داشتن سرویس بهداشتی با سبک مدرن باید روشویی نیز در طرح مدرن انتخاب شود. بهتر است روشویی کابینت دار از جنس شیشه‌ای یا سرامیک و PVC با طرح مربع یا مستطیل باشد.

 

مدیریت:آقای امیری نیا
09129308548
09305808078

http://roshoeimikaeil.ir/

 

قیمت آینه باکس pvc , تولید آینه باکس پی وی سی , ست آینه و باکس سرویس بهداشتی , خرید آینه pvc , آینه دستشویی دلفین , آینه روشویی , آینه دستشویی ارزان , ست آینه باکس ,