فروش انواع لوازم بهداشتی و ساختمانی و ابزار یراق در آبادان

شماره های تماس :

۰۹۱۶۳۳۴۲۲۷۵

۰۹۳۶۷۳۳۳۶۰۶

۰۶۱۵۳۳۲۳۰۳۸

فروش انواع چینی بهداشتی، شیرآلات ساختمانی ، اتصالات ،هود ،گاز ، سینک
⭕️چینی بهداشتی ساختمان :

?چینی بهداشتی ساختمان شامل لوازم بهداشتی ساخته شده از متریال چینی با لعاب براق میباشد. شامل سنگ روشویی با پایه ، توالت فرنگی ، توالت زمینی و زیر دوشی میباشد. لعاب این محصولات مقاومت زیادی در برابر مواد اسیدی و خورنده دارد . بر خلاف شیرآلات بهداشتی این محصولات را میتوان با استفاده از شوینده های قوی نظافت نمود.

?انتخاب چیدمان و دکوراسیون سرویس بهداشتی به یکی از مهمترین بخش‌ها در انتخاب دکوراسیون منزل تبدیل شده است که خیلی از افراد آن را نادیده می‌گیرند. امروزه اهمیت دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام را می‌توان به اندازه‌ی فضای کانونی مانند نشیمن و پذیرایی دانست. سرویس بهداشتی و حمام از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای می‌باشند که انتخاب وسایل آن می‌تواند با توجه به سلیقه و دقت نظر شما آسایش و راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان آورد. در طراحی فضای حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید با ترکیب متریال‌ها و استفاده از عناصر و بافت‌های متفاوت دکوراسیونی منحصربه‌فرد ایجاد نمایید. چینی بهداشتی مصروف در سرویس‌های بهداشتی: وان حمام، روشویی، کاشی و سرامیک، سنگ توالت و توالت فرنگی است.

?چینی بهداشتی چیست؟

?کاربرد اصلی سرامیک بهداشتی به صورت دستشویی، کاسه توالت و مانند آن‌ها است. به طور کلی در ایران و در بین عامه اصطلاح سرامیک‌ بهداشتی معمول نبوده، بلکه معمولا به این نوع فرآورده‌‌ها عنوان چینی‌ بهداشتی اطلاق می‌‌شود. ولی باید توجه داشت که اصولا اصطلاح چینی‌ بهداشتی، اصطلاح غلطی است. چرا که بدنه‌ این نوع فرآورده‌‌ها همیشه از انواع چینی‌ نیست. سرامیک‌های بهداشتی معمولا از انواع چینی‌ زجاجی و نیمه‌ زجاجی و نیز بدنه‌‌های خاک نسوز و استون‌ور ساخته می‌شوند. این نوع فرآورده‌ها معمولا تک پخت هستند. به عبارت دیگر پخت بدنه و لعاب سرامیک‌های بهداشتی در یک مرحله انجام می‌شود.

?خرید انواع چینی بهداشتی و سرامیک بهداشتی

?خرید انواع چینی بهداشتی و لوازم بهداشتی ساختمانی ، اعم از روشویی، توالت ، وان و جکوزی و هرآنچه که نیاز دارید از فروشگاه ناصری پور

????????????
⚡️شیرآلات ساختمانی:

?شیرآلات ساختمانی یا Building valves به وسیله ای فلزی گفته می‌شود که برای باز و بسته کردن جریان مایعات و گازها مورد استفاده قرار می گیرد.

?به طورکلی شیرآلات به دو دسته شیرآلات خانگی و صنعتی طبقه بندی می شوند.

?شیرآلات مدرن امروزی نه تنها وسیله ای فوق العاده برای استفاده راحت تر از آب هستند، بلکه با استفاده از آن ها می توان استفاده از آب را بهینه سازی کرد و درصدد رفع معضل کم آبی در جهان برآمد.

?انواع مدل های شیرآلات ساختمانی موجود در بازار

?شیرآلات بهداشتی به طورکلی دارای دو بخش عمده پوسته داخلی و پوشش خارجی هستند.

?تولیدکنندگان اغلب برای بخش داخلی از آلیاژ برنج و یا سرب خشک استفاده می کنند.

?البته امروزه بسیاری از تولیدکنندگان به منظور رعایت مسائل بهداشتی دیگر از سرب خشک استفاده نمی کنند و بیشتر از آلیاژ برنج استفاده می کنند.

?در صورت استفاده از سرب اگر آبکاری شیر به خوبی انجام نگیرد با گذشت زمان در مقابل آب حل خواهد شد و برای افراد آلودگی های خطرناکی را ایجاد خواهد کرد.

?با شناخت انواع شیرآلات ساختمانی می توان در هنگام بازسازی و یا زمانی که شیرآلات بنابه دلایلی همچون پوسیدگی نیاز به تعویض دارند گزینه بهتری را انتخاب کرد.

?شیرآلات به طورکلی به دو دسته شیرآلات واشردار و بدون واشر طبقه بندی می شوند.

?شیرآلات توپی، شیرآلات دیسکی و کارتریجی به عنوان شیرآلات بدون واشر شناخته می شوند و شیرآلات فشاری به عنوان شیرآلات واشردار محسوب می شوند.

?شیرآلات بهداشتی و نکات مهمی که درباره آن‌ها باید دانست

⚜️شیر آلات بهداشتی از وسایل ساختمان هستند که هرروز با آن‌ها سروکار داریم و اگر بی‌کیفیت باشند، دچار هزینه‌های اضافه، خسارت و دردسر می‌شویم.

⚜️ شیرآلات بهداشتی در ظاهر از اجزای فرعی ساختمان به شمار می‌روند و از نظر اهمیت جزو ارکان ساختمان محسوب نمی‌شوند ولی جزو معدود ملزومات ساختمانی هستند که هر روز با آن‌ها سروکار داریم و اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشند، هزینه و دردسر برای ما ایجاد می‌کنند و حتی ممکن است سبب خسارت‌های سنگین به ما شوند. فرقی نمی‌کند یکی از فعالان ساخت‌وساز باشید که می‌خواهد برای ساختمانی که ساخته، شیرآلات بهداشتی بخرد یا یک مالک یا حتی مستأجر که می‌خواهد شیرآلات مستعمل و فرسوده ساختمان خود را نوسازی کند، درهر حال باید به نکات مهمی در مورد این ملزومات ساختمانی توجه کنید.

?نکات مهم در خرید شیرآلات

?ظاهر شیرآلات مهم است اما همه چیز نیست. محصولی انتخاب کنید علاوه بر ظاهر زیبا کاربردی بوده و پس از مدتی ظاهر آن خسته کننده نشود. متاسفانه برخی از طراحی‌ها فقط جذاب هستند ولی به هیچ عنوان کاربردی نیستند و حتی ممکن است باعث ناراحتی کاربر در استفاده از محصول شوند.

?در انتخاب خود به بدنه شیرآلات توجه کنید. بهتر است شیرآلات استیل یا آلیاژ برنج خریداری کنید. به علاوه روکش شیرالات نیز مهم است و باید باکیفیت و ضدآب باشد.

?تجهیزات شیرآلات مثل کارتریج و … باید باکیفیت باشند زیرا در صورت استفاده این تجهیزات اگر بی کیفیت باشند به سرعت فرسوده می‌شوند.

قیمت شیرآلات باید مناسب با کیفیت، طراحی و خدمات پس از فروش باشد. با توجه به بودجه خود باید سعی کنید، بهترین برند با بهترین شیرآلات را انتخاب کنید.

?سعی کنید شیرآلاتی انتخاب کنید که با فضای خانه شما هم از لحاظ ظاهر و هم از نظر اندازه تناسب داشته باشند.

?اگر می خواهید از چکه کردن شیر آب خلاص شوید شیرآلات سرامیکی بهترین گزینه هستند. این شیرآلات نیز ممکن است به مرور زمان خراب شوند اما دوام بسیار بیشتری دارند در حالی که قیمت آنها با سایر شیرآلات تفاوت زیادی ندارد.

?در انتخاب رنگ شیرآلات به دکوراسیون خانه خود توجه کنید. به علاوه باید به روش تمیز کردن شیرآلات با رنگ‌های مختلف و میزان لک پذیری آنها نیز توجه کنید. اگر زمان زیادی برای تمیز کردن شیرآلات ندارید، بهتر است رنگی انتخاب کنید که زیاد لک نشود و راحتتر تمیز شود.

????????????
⭕️ لوله و اتصالات:

?لوله کشی اتصالات مختلفی دارد که هر کدام برای منظوری استفاده می شوند . بدون اتصالات به هیچ عنوان نمی توان لوله و اتصالات را به مسیر دلخواه هدایت کرد. هم چنین استفاده از اتصالات باعث می شود که در صورت خراب شدن هر بخش از لوله ، تنها همان بخش تعویض شده و در نتیجه فرآیند تعمیر و نگهداری بسیار آسان می گردد. در این میان این اتصالات عبارتند از:

?مهره ماسوره ها : مهره ماسوره ها در لوله کشی بسیار متداول هستند . مهره ماسوره ها ساختاری سه تکه یا به اصطلاح سه پارچه دارند که دو تکه ی آن با توجه به رزوه ی آن ها روی دو لوله (که می خواهیم آن ها را به هم وصل کنیم ) سوار می شوند و قسمت وسطی به صورت یک پل ، این دو قسمت را به هم وصل می نماید. مهره ماسوره ها قطرهای مختلفی دارند.

?لوله مغزی : یکی دیگر از عناصر لوله کشی لوله مغزی ها هستند . لوله مغزی ها ، لوله هایی هستند که کم تر از ۳۰ سانتی متر طول داشته و دو سر آن رزوه شده اند برای همین تعویض آن ها به مراتب آسان تر خواهد بود.

?سه راه ها : به جرئت می توان گفت سه راه ها متداول ترین عنصر در لوله کشی ساختمان هستند . سه راهی های لوله کشی باعث می شوند که در مسیر حرکت لوله بتوان به یک بخش آبرسانی کرد. البته سه راه ها هم انواع مختلفی دارند . برخی سه راه ها برای گوشه دیوار طراحی شده اند ، و در برخی هم هر کدام از راه های سه راهی اندازه های متفاوت دارند . یکی از اصول بسیار مهم در لوله کشی ساختمان ، این است که شخصی که لوله کشی را انجام می دهد آن قدر تصور ذهنی قوی داشته باشد که با یک نگاه بتواند تشخیص دهد که چه قطعاتی مورد نیاز است و حداقل تخمین آن حدودا درست دربیاید.

????????????
⭕️هود :

?هود آشپزخانه از حیث طراحی ظاهر به چند دسته کلی تقسیم میشوند.هود اشپزخانه مورب ، هود اشپزخانه شومینه ای ، هود آشپزخانه مخفی و هود آشپزخانه جزیره ای .این تقسیم بندی انواع هود از نظر طراحی ظاهر است.

?در حال حاضر دو نوع هود در بازار موجود است. هودهای تصفیه‌کننده هوا و هودهای دارای خروجی هوا، هودهای تصفیه کننده، گرد و غبار و بو را به داخل می‌کشند و ذرات معلق را تا حد ممکن از هوا می‌زدایند و دوباره هوای تصفیه شده را به داخل آشپزخانه پس می‌دهند. هودهایی که خروجی هوا دارند، به یک کانال متصل شده‌اند که گرد و غبار، چربی و بوهای نامطبوع از طریق آن به بیرون فرستاده می‌شود. این هودها به شکل‌های معمولی، شومینه‌ای و جزیره‌ای موجود هستند.

?میزان هوایی که هود در دقیقه توانایی خارج کردن آن را دارد بر واحد مترمکعب محاسبه می‌شود. نصب درست هود بر میزان مکش آن تأثیرگذار است. قبل از خرید هود باید نوع خروجی هود منزل خود را مشخص کنید

????????????
⭕️گاز :

?اجاق هایی که برای آشپزی تولید و ساخته شده اند، در انواع مدل‌های مختلف هستند که شامل: اجاق‌های تمام گازی (در دو نوع مبله و رومیزی)، اجاق‌های تمام برقی، اجاق‌های دوگانه سوز (گاز و فر برقی).

?اجاق‌های گازی حرارت سریع و مستقیم تولید می‌کنند که باعث پخت سریع‌تر می‌شوند. پخت و پز با گاز قابل کنترل‌تر و سریع‌تر است و می‌توان انواع غذاهای سرخ کردنی و برشته را تهیه کرد.

?اجاق‌های گازی از انواع اجاق‌های برقی ارزان‌تر هستند و اجاق گازها با دو نوع گاز طبیعی و LPG (گاز مایع) کار می‌کنند. اجاق گازهایی که با گاز طبیعی کار می‌کنند از نوعی که با گاز مایع کار می‌کنند متداول ترند، با این حال هر دو نوع اجاق گاز باید توسط متخصص نصب شوند. اجاق‌های گازی برای کارکرد مؤثر و ایمن حتما باید  استاندارد داشته باشند. علاوه بر توجه به نشان استاندارد به اعتبار مارک تجاری و خدمات پس از فروش اجاق گاز نیز توجه نمایید .

????????????
⭕️انواع سینک ظرفشویی از نظر جنس

?در هنگام خرید سینک ظرفشویی بسیاری جنس خاصی را مد نظر دارند. به طور کلی در حال حاضر ظرفشویی‌ها از نظر جنس شامل استیل، شیشه‌ای، گرانیتی و چینی تقسیم می‌شوند که نوع چینی آن در ایران ارائه نمی‌شود و به طور کلی در بازار وجود ندارد ولی سه نوع دیگر تولید و عرضه می‌شود که هر کدام طرفداران خود را دارند

⭕️انواع سینک از نظر نوع کارگذاری

?یکی از معیارها در هنگام خرید سینک ظرفشویی نحوه نصب آن است. سینک‌های ظرفشویی به طور کلی به سه نوع روکار (lay on)، توکار (inset) و زیرکار (undermount) نصب می‌شوند.

?سینک توکار:مدلی که امروزه به خاطر ظاهر مدرن و طرح های جذاب تر بیشتر در خانه ها مشاهده میشه. یک صفحه کابینت را در نظر بگیرید که داخل آن به اندازه سینک برش خورده است و سینک ظرفشویی در دل کابینت قرار می گیرد به این نوع سینک ظرفشویی، توکار می گویند.دور تا دور سینک توکار را کابینت پوشش می دهد پس نصب این نوع سینک، کاری تخصصی است

?سینک روکار:سینک روکار به سینک ظرفشویی گفته میشه که در هنگام نصب بر روی صفحه کابینت قرار میگیرد، این سینک‌ها نصب راحت‌تری دارند و انتهای آنها به دیوار متصل میشود.ابعاد سینک روکار در اکثر مدل ها بزرگتر از سینک های توکار است.امروز اکثر برندهای تولید کننده سینک ظرفشویی روکار با طراحی های جذاب سعی بر این دارند که این نوع سینک را با ظاهری مدرن وارد بازار کنند تا سلیقه مشتریانی که قصد خرید سینک ظرفشویی دارند جلب کنند.

شماره های تماس :

۰۹۱۶۳۳۴۲۲۷۵

۰۹۳۶۷۳۳۳۶۰۶

۰۶۱۵۳۳۲۳۰۳۸

به مدیریت : امین ناصری پور

 

 

 

 

کلینیک بهداشتی و ساختمانی ابزار یراق در آبادان ,  کلینیک بهداشتی و ساختمانی ابزار یراق ناصری پور , فروش انواع چینی بهداشتی در آبادان  , فروش شیرآلات ساختمانی در آبادان ,  فروش اتصالات در آبادان , فروش هود در آبادان ,فروش گاز در آبادان , فروش سینک در آبادان , فروش انواع لوازم بهداشتی و ساختمانی و ابزار یراق در آبادان ,